Gå till innehåll

Abusar ni disconnect-protection??


illerrre

Recommended Posts

Känns lite godtroget att jämföra jaywalking med att använda fula knep som kostar andra pengar...

 

Förstår heller inte varför folk här alltid ska tjata om att folk på PF är moralkärringar? Jag blir glad av att för en gångs skull höra att vissa faktiskt tycker ärlighet går före girighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eh...upplys en outbildad man, hur funkar detta?

 

Skall man allså dra ut nätverkssladden när man inte riktigt tror sig ha en vinnande hand och hela barnbidraget ligger i potten för att säkra upp att pengarna ör kvar vid eventuell förlust? Men om man vinner handen får man behålla vinsten. Rätt uppfattat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig gjort det.. tycler inte det är rättvist.

 

Däremot har jag skickat in och klagat på en kille som gjorde detta mot mig en gång.. blev utdragen den gången, blev så förbannad att jag skickade iväg ett mail till supporten! Fick bara som svar att "dom skulle ta hand om ärendet"

 

Undrar föresten vad som blev av det !:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eh...upplys en outbildad man, hur funkar detta?

 

Skall man allså dra ut nätverkssladden när man inte riktigt tror sig ha en vinnande hand och hela barnbidraget ligger i potten för att säkra upp att pengarna ör kvar vid eventuell förlust? Men om man vinner handen får man behålla vinsten. Rätt uppfattat?

 

ctrl alt delete avsluta pokerklienten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår heller inte varför folk här alltid ska tjata om att folk på PF är moralkärringar? Jag blir glad av att för en gångs skull höra att vissa faktiskt tycker ärlighet går före girighet.

 

För att ni är moralkärrningar? Måste vara sjukt hemska liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja missförstå mig inte... Jag ser felet i det hela. En kompis hade kommit över xx antal kreditkort och ville att vi skulle chip dumpa. Gick dock inte med på det för jag kan fan inte sno från oskyldiga.. Detta är väl dock egentligen samma sak. Har inte gjort det än, men känner ändå att jag skulle kunna göra det... Och samtidigt så kan jag inte stjälja från oskyldiga.. Contradiction? Kan inte förklara varför det är så heller... Är väl för jag e så inställd på att alltid villa plussa.. jag vet inte. Men det är fan dumt av sidorna att ens ha det p.g.a den höga abuse risken.. Som att ha vapen lagliga i usa ungefär...

 

inte gjort disconnect abuse alltså.. lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...