Gå till innehåll

Unibet - Få upp till $3000 i bonus och markerset!


dannnne88

Recommended Posts

  • Svars 285
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag körde en del av den här bonusen eller en liknande bonus. Man fick $1k för 6k VIP och kunde få maximalt $3k. Jag körde dock bara första steget i bonusen och fick lira 12k rejkade händer på NL40. Det var riktigt drygt, men fullt genomförbart och det var jävligt skönt att se $1k trilla in på kontot. Jag fick dock ingen tändare utan ett markerset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag körde en del av den här bonusen eller en liknande bonus. Man fick $1k för 6k VIP och kunde få maximalt $3k. Jag körde dock bara första steget i bonusen och fick lira 12k rejkade händer på NL40. Det var riktigt drygt, men fullt genomförbart och det var jävligt skönt att se $1k trilla in på kontot. Jag fick dock ingen tändare utan ett markerset.

 

Nl40 eller 400? om jag fattar de rätt så borde man ju få 1 poäng för varje raked hands på nl200-600 iaf och isf kan den väl inte vara dålig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nl40 eller 400? om jag fattar de rätt så borde man ju få 1 poäng för varje raked hands på nl200-600 iaf och isf kan den väl inte vara dålig?

 

Jag körde på NL40, där man får 0,5 VIP per rejkad hand, så jag fick spela 12k rejkade händer för att få 6k VIP. Och ja, man får cashback under tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon tänker försöka cleara bonusen på låga nivåer så har jag ett litet tips. Lira NL40 och inte NL50. På NL40 får man en rejkad hand när potten blir $4 - på NL50 måste den vara $5. Eftersom det är tightare spel på NL50 så trillar VIP-poängen in snabbare på NL40.

 

På sätt och vis är det lite synd om Unibet skulle få in en massa grinders nu. Det är ju en av sidorna som varit rätt rena hittills...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon tänker försöka cleara bonusen på låga nivåer så har jag ett litet tips. Lira NL40 och inte NL50. På NL40 får man en rejkad hand när potten blir $4 - på NL50 måste den vara $5. Eftersom det är tightare spel på NL50 så trillar VIP-poängen in snabbare på NL40.

 

På sätt och vis är det lite synd om Unibet skulle få in en massa grinders nu. Det är ju en av sidorna som varit rätt rena hittills...

 

vet du om man kan spela in t.ex. 1000 dollar bara eller måste man cleara hela bonusen för att få några pengar överhuvudtaget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet du om man kan spela in t.ex. 1000 dollar bara eller måste man cleara hela bonusen för att få några pengar överhuvudtaget?

 

Min bonus var i tre steg, men jag är inte hundra på om det är exakt samma bonus. Dock ser du det lätt i klienten. Under "my page" finns "bonus & VIP" och där står alla bonusar listade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min bonus var i tre steg, men jag är inte hundra på om det är exakt samma bonus. Dock ser du det lätt i klienten. Under "my page" finns "bonus & VIP" och där står alla bonusar listade.

 

alltså det står ju att bonusen betalas ut i tre steg på hemsidan. Men dem kan väl inte dra tillbaka penagr som dem redan utbetalat om amn inte skulle klara 18 k?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså jag tänkte lira bonusen på FL 1-2, 2-4 men det finns ju inte tillräckligt emd bord(tänkte lira 9 samtidigt) Kollade iofs bara på betway klienten finns det tillräckligt om man tar med deras egna bord?

 

Ladda ned klienten och kolla. Du behöver ju inte ha ett konto för det. Men överlag så är det ganska dåligt med trafik. På NL40 & och NL50 finns det kanske 15-20 bord uppe på kvällarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså det står ju att bonusen betalas ut i tre steg på hemsidan. Men dem kan väl inte dra tillbaka penagr som dem redan utbetalat om amn inte skulle klara 18 k?

 

Nej, det blir nog svårt. Jag clearade bara $1k och har tömt kontot sedan dess. Om de försöker "ta tillbaka" pengarna så får de det jobbigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man redan har ett Primakonto, måste man då använda samma användarnamn när man öppnar ett Unibetkonto?

 

Ja. (99,9% säker) Jag hade inget konto på Prima när Unibet flyttade dit, men har för mig att man blev tillsagd att använda samma namn som på andra Primakonton. Om jag har fel så måste jag uppsöka läkare, för då har jag en tumör som påverkar mitt minne...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL. En Bic förmodligen. Du kanske hoppades på en guldpläterad Zippo?
An American goes into a bar and sits down next to an English guy.

The American notices that the English guy has a huge BIC Lighter.

The American says, "Wow cool lighter, where did you get it?"

The english guy says, "A genie granted me one wish when I rubbed this bottle".

"Wow", says the American, "Can I have a go?"

"Sure", Says the Englishman.

The american rubs the bottle and the genie comes out, "You have one wish" Says the genie.

The American wishes for a million bucks, the genie grants the wish.

About 5 minutes later a load of ducks come into the bar, there are thousands of them.

The American says "I don't believe this I wished for a million bucks, not a million ducks".

The englishman says "Well do you really think i wished for a 12 inch BIC?".

Hur kommer det sig att så många poersajter just nu kommer med bonusar på flera tusen dollars? Är det krig i pokerbranschen?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad motsvarar 3k-bonusen i rakeback? 18 000 VIP på NL 1/2 och 2/4... ?

 

Edit: Får man cashback samtidigt?

 

På NL 1/2 (6 handed):

Snittpott: $25

Snittrake: 25 x 0,05 = $1,25

Snittrake/person: 1,25/6 = $0,21

Pris per VIP-poäng: $0,21/VIP

Pris för 18000 VIP: 0,21 x 18000 = $3750

RB: Bonus/betalt pris = 3000/3750 = 80%

 

RBn blir betydligt högre på 1/2 jämfört med 2/4 eftersom man får 1 VIP för en rakead hand på både nivåerna men potterna (och den tagna raken) borde bli dubbelt så stora på NL 2/4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer det sig att så många poersajter just nu kommer med bonusar på flera tusen dollars? Är det krig i pokerbranschen?

 

kan tänka mig at unibet vill få över de spelarna som blev blåsta på expekt. det kan nog avra därför de lägger upp en "fet" bonus. inte vet jag men det är min teori iallafall.:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När är sista startdatumet?

 

Undrar jag med.

 

 

"1. Klicka på logon nedan och ladda hem programvaran för $3000-bonus eller någon av de andra länkarna nedan. Olika krav för olika bonusar

a) Upp till $100 i bonus

b) Upp till $500 i bonus

c) Upp till $3000 i bonus

 

2. Sätt in valfri summa på ditt real money konto, glöm inte att du även får en insättningsbonus."

 

Vadå även får en insättningsbonus? För den summan man sätter in el. vad menas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...