Gå till innehåll

Pokerroom.com 200% upp till 1000$


MacDaddy

Recommended Posts

Pokerroom har öppnat för svenska bonushoror och erbjuder 200% upp till 1000$.

Man ska använda bonuskoder: a36746

 

Saxat ur deras hemsida:

 

När får jag min bonus?

Bonusen ges till dig när du har samlat tillräckligt med "player points". För varje dollar av din bonus behöver du samla 10 player points. Så om du vill ha en bonus på 200 dollar så sätter du in 100 dollar och får bonusen så snart du samlat ihop 2000 player points. Poäng får du när du spelar på "real money"-bord hos PokerRoom.com. Poker Cash Games, Poker Tournaments eller Black Jack. Se vår FAQ på "Help"-avdelningen för detaljer.

 

Länk till hur man får ihop poäng:

http://www.pokerroom.com/help/faq/index.php?action=viewSubCategory&categoryId=3&mainId=#q2

 

-Kan meddela att det för för sngs motsvarar 50% RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

60 dagar 8-)

 

Vilken kod måste jag använda för att få bonusen?

Forumets kod är "a36746"

 

Exakt vad får jag då?

Du som svensk får 200% bonus på dina insatta pengar samt 3 biljetter till Weekly Welcome Series och en kvalificeringsbiljett värd $7 som kan leda till Team PokerRoom och WSOP.

 

När får jag biljetterna?

Biljetterna kommer du få direkt efter att du gjort din första insättning. Du hittar dem under "My Account"-avdelningen och du kan använda dem direkt.

 

När får jag min bonus?

Bonusen ges till dig när du har samlat tillräckligt med "player points". För varje dollar av din bonus behöver du samla 10 player points. Så om du vill ha en bonus på 200 dollar så sätter du in 100 dollar och får bonusen så snart du samlat ihop 2000 player points. Poäng får du när du spelar på "real money"-bord hos PokerRoom.com. Poker Cash Games, Poker Tournaments eller Black Jack. Se vår FAQ på "Help"-avdelningen för detaljer.

 

Jag förstår inte riktigt, kan jag få ett exempel?

När du sätter in 500 dollar så får du 1000 dollar i bonus så snart du samlat in 10 000 player points.

 

Hur lång tid har jag på mig?

Du har 60 dagar på dig att samla ihop nödvändiga poäng från det att du satt in pengar.

 

Jag tillåts inte sätta in tillräckligt mycket pengar för att få maximal bonus (bara $250). Varför?

För att få maximal bonus måste du sätta in pengar med antingen Neteller eller Moneybookers. Dessa betalningsalternativ tillåter $500.

 

Vi ses vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

finns det någon som har/håller på att cleara den här bonusen. Skulle ni kunna ge lite siffror på vad det tagit/tar isf? Tex i stil med:

4st NL50-bord ger ca 666 player points i timmen. (OBS ett påhittat exempel)

Skulle underlätta mycket för oss som inte börjat än.

 

Tack på förhand

ripern

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

finns det någon som har/håller på att cleara den här bonusen. Skulle ni kunna ge lite siffror på vad det tagit/tar isf? Tex i stil med:

4st NL50-bord ger ca 666 player points i timmen. (OBS ett påhittat exempel)

Skulle underlätta mycket för oss som inte börjat än.

 

Tack på förhand

ripern

 

Enligt bonuswhores så verkar bonusen bra, kolla deras tabell och välj 10x-bonus. http://bonuswhores.com/poker-room.php

 

Vet dock inte om dessa siffror verkligen stämmer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...