Gå till innehåll

SAJT: CardozaGames


Alfons

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Har bestämt mig för att jag vill ge cardoza poker en chans och ska regga.

Vilken kod ska man använda sig av? Här i tråden står att man ska använda siltd och när man klickar på bannern längst upp i fönstret står det att man ska använda siltd123. Spelar det någon roll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er,

Vi från Cardozagames har inte kunnat logga in med vårt konto på ett tag, så nu har jag loggat in privat.

 

Maltabolaget är klart så nu är det snart klart med skattefriheten hos Cardozagames.

 

Vi firar slutet av mars med en frirulleliga mellan ett antal stora pokernationer för Cardoza, http://www.cardozagames.com/index.php?option=com_landingpage&id=13. Vi ser gärna att ni ställer upp och slåss för ert land.

 

Som bonus får du genom Pokerforum 4 gratis pokerböcker plus en 200% signupbonus på $600.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej yxa00,

Jag har ingen aning om vad som hänt med dina böcker. Har du beställt dem till books@cardozagames.com och ännu inte fått dem?

 

Vi brukar inte ha problem med beställningar till Sverige, men ibland har vi svårt att få dem till våra spelare i Kina och Brasilien.

 

Ledsen om det varit något problem.

Måns

 

Har nu gjort ett nytt försök med böckerna.

 

Men jag undrar var min refer-a-friendbonus har tagit vägen??

Jag lurade en kompis att sätta in 100$, han rejkade det han skulle, men ingen bonus dök upp, varför???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick för en vecka sedan ett pm från dig, du ville ha mitt användarnamn, du fick det då, men varför händer det inget??? Jag skiter förvisso i bonusen, det är inte pengarna utan principen, att marknadsföra en refer.a.friendbonus och sen inte stå för den är ju bara hur oseriöst som helst. Jag kommer aldrig mer att sätta in pengar på Cardoza, T6 är ju till och med seriösare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick för en vecka sedan ett pm från dig, du ville ha mitt användarnamn, du fick det då, men varför händer det inget??? Jag skiter förvisso i bonusen, det är inte pengarna utan principen, att marknadsföra en refer.a.friendbonus och sen inte stå för den är ju bara hur oseriöst som helst. Jag kommer aldrig mer att sätta in pengar på Cardoza, T6 är ju till och med seriösare.

 

Jag kan ju påpeka att jag aldrig har haft något problem med Cardoza.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade mot Fransmännen igår - kom på 8:e plats som bäste svensk.

 

Jag var enda svensk på final-bordet och det var väldigt sparsamt med

svenskar på borden upp till finalen....

 

Kom igen nu, imorgon Torsdag 20/3 kl 19:00 svensk tid är det freeroll mot

Bulgarien. Om ni inte hittar password på sajten eller från cardoza supporten så

skicka ett PM till mig.

 

Jag signade upp på cardozapoker för en månad sedan, fick mina böcker efter en vecka, håller på att rake:a ihop min bonus. Funkar bra... 8-)

 

http://www.cardozagames.com/index.php?option=com_categories&category=Freeroll%20League%20of%20Nations

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Mitt anti-virus (Avira Antivir) klagar plötsligt som fan på cardoza, specifikt SetupPoker.exe, säger att det är infekterat av trojanen TR/Delf.AXCU (som jag inte kan hitta ett jävla dugg om förutom en lista från igår på aviras hemsida.. på tyska).

 

Eftersom den ger samma varning när jag laddar ner filen på nytt så känns det som kanske är en false positive o förhoppningsvis inte någe strul jag lyckats dra på mig, men ändå lite jobbigt. Någon mer än jag som råkat ut för detta?

 

Fick en detection i en fil som inte var cardoza relaterad (tror jag, låg i temp, såg vagt bekant ut men kunde inte placera den riktigt innan den åkte in i karantän).

 

Temp\ptu41F_tmp.exe - är kanske någon temp fil skapat av installatioms program (kanske rentav cardoza, vilket skulle vara trevligt om det visar sig vara en false positive)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Cardozagames lanserar nu andra säsongen på Freeroll League of Nations.

 

Den här gången har vi lagt till rebuys och addon för att göra det mer intressant och höjt prispotten till minst $5000.

 

Freeroll League of Nations 2 börjar med 4 kvalturneringar där de åtta starkaste länderna sedan går vidare till gruppspel. Efter gruppspelet blir det semifinal och final för att avgöra den bästa nationen. Cardoza ger också ut pengar till de 20 bästa spelarna i ligan.

 

Kvalturneringarna är:

17:e september klockan 19.30 (svensk tid) - "FLON 2 - Qualifier 1 - $200"

19:e september klockan 19.30 (svensk tid) - "FLON 2 - Qualifier 2 - $200"

21:a september klockan 19.30 (svensk tid) - "FLON 2 - Qualifier 3 - $200"

23:e september klockan 19.30 (svensk tid) - "FLON 2 - Qualifier 4 - $200"

 

Gå all-in för Sverige!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Jag vill veta vad för sorts växlingskurs ni använder på Cardoza?

Tydligen kör ni med en som i mina ögon är rena stölden från spelarna.

Tog ut pengar från en annan Ipoker site och fick 7.8:- per dollar.

Nu när jag ska sätta in på Cardoza så vill ni ha 8.3:- per dolllar.

Det måste fan vara ett skämt.

Ni helt enkelt stjäl flera tusen kronor av oss spelare :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill veta vad för sorts växlingskurs ni använder på Cardoza?

Tydligen kör ni med en som i mina ögon är rena stölden från spelarna.

Tog ut pengar från en annan Ipoker site och fick 7.8:- per dollar.

Nu när jag ska sätta in på Cardoza så vill ni ha 8.3:- per dolllar.

Det måste fan vara ett skämt.

Ni helt enkelt stjäl flera tusen kronor av oss spelare :evil:

 

Dollarn står just nu i 8.24 enligt Di.se. Tror nog inte det är cardoza som är skurken här utan antagligen den andra siten eller netellers växlingsavgifter ifall du använder dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt Cardozas support så går dom efter den här sidan och enligt gårdagens kurs var den på 7.9

Och efter den kursen har jag täckning på kontot.

Fast jag använder 8.3 som kurs ska det finnas täckning.

Men när jag försöker för jag meddelandet att jag har inte täckning.

Så i realiteten så använder dom en växlingskurs som är högre än den dom hänvisar till.

Nått som är galet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt Cardozas support så går dom efter den här sidan och enligt gårdagens kurs var den på 7.9

Och efter den kursen har jag täckning på kontot.

Fast jag använder 8.3 som kurs ska det finnas täckning.

Men när jag försöker för jag meddelandet att jag har inte täckning.

Så i realiteten så använder dom en växlingskurs som är högre än den dom hänvisar till.

Nått som är galet

 

Wednesday, January 14, 2009

1 US Dollar = 8.22147 Swedish Krona

1 Swedish Krona (SEK) = 0.12163 US Dollar (USD)

Median price = 8.21304 / 8.22147 (bid/ask)

Minimum price = 8.06470 / 8.06600

Maximum price = 8.32130 / 8.32797

 

Förstår inte vad problemet är satte du in idag så är ju det ingen konstig kurs de tagit. När gjorde du insättningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var i måndags jag skulle göra en deposit och då låg kursen på 7.9

Och enligt den kursen har jag gott och väl med pengar på kontot men lik förbaskat så får jag felmeddelandet att inte pengarna räcker.

Så den kurs dom hänvisar till stämmer inte utan dom har använt en högre kurs än vad dom uppgivit.

 

Fattar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var i måndags jag skulle göra en deposit och då låg kursen på 7.9

Och enligt den kursen har jag gott och väl med pengar på kontot men lik förbaskat så får jag felmeddelandet att inte pengarna räcker.

Så den kurs dom hänvisar till stämmer inte utan dom har använt en högre kurs än vad dom uppgivit.

 

Fattar du?

 

Och det är ej så att de har en avgift vid insättning med Visa??? Brukar ju vara en avgift på vissa siter på 2.5% om man sätter in med kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...