Gå till innehåll

Spring Cruise 2007


nordlight

Recommended Posts

Jag har varit i kontakt med Silja och tänkte boka paketet, men då sa hon att för att priset ska bli 3400 (3395), så ska man vara ett sällskap på 4 pers som bokar en C-hytt tillsammans. Det gick alltså inte att säga att man bara tar en bädd, utan alternativet var att boka en hel hytt och då blev priset 3600 drygt. Så, vilka bor med mig?! Jag å Joey och två till skulle det vara i så fall. PMa mig så kan jag boka resan.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 110
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men det betyder ju inget annat än att det är 2200 av priset som går till prispotten och 1200 som går till det övriga arrangemanget. Lite fult att skriva så som de gör, eftersom de e mumbo jumbo.

 

1400 till resan, varav 200 täcker deras bidrag till prispotten betyder ju 1200 till resan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det betyder ju inget annat än att det är 2200 av priset som går till prispotten och 1200 som går till det övriga arrangemanget. Lite fult att skriva så som de gör, eftersom de e mumbo jumbo.

 

1400 till resan, varav 200 täcker deras bidrag till prispotten betyder ju 1200 till resan.

 

Tror inte det. Tror att Silja tar 1400 för resan och att PAF (som inte är samma företag) adderar 10% till potten. Alltså 1400 till Silja, 2000 till potten och 200 EXTRA per spelare som PAF står för.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart, av vem beställer man biljetter? VArt inne på PAFs hemsida men inte hittat...finns det några biljetter kvar? (håller tummarna)

 

.... Vad sägs om att läsa igenom första inlägget lite närmare 8-) . Då hittar du länken http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=31790

Har iof inte själv gått igenom hela den hemsidan, men jag är rätt säker på att det går att beställa biljetter där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en väldigt trevlig pokerupplevelse, lyckas man inte plocka hem förstaplatsen i morgondagens frirulle så får man väl punga fram med stålarna på egen hand, låter väldigt kul hur som helst!

 

Dela gärna hytt med mig å Joey, man måste va 4 när man bokar... PMa mig i så fall... (om du inte klonkar 1a-platsen dvs:))

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 snabba frågor:

 

1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur)

 

2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game?

 

 

Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. :oops: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 snabba frågor:

 

1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur)

 

2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game?

 

 

Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. :oops: .

 

 

Jag hoppas det är så att man kan lira sit&gos o cashgames på kvällen o den stora turneringen är dan efter..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 snabba frågor:

 

1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur)

 

2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game?

 

 

Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. :oops: .

 

 

Enligt de små fåglar som viskat i mitt öra så kommer alla att starta samtidigt vid ca 21.30-22.00 och sen spela till ca 04.00. Sen kommer turren att fortsätta med kvaravarande vid 9.00 på söndagen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 snabba frågor:

 

1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur)

 

2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game?

 

 

Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. :oops: .

 

 

Ser att det e Svitenbesökare man har att göra med :) Jag vet inte när turren ska liras, men bestämmer du dig för å haka så får du gärna dela hytt med oss, behöver fler companions innan vi bokar (som jag tjatat om i 100 trådar nu känns det som...). 76an går utanför min dörr på katarina bangata och går ända ner till båten :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 snabba frågor:

 

1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur)

 

2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game?

 

 

Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. :oops: .

 

Hejsan

Registrering kommer att ske mellan 21.00 och 22.00 och sen börjar turnering kl 23.45.

Vilka spel som kommer att finnas i cashgame beror på vad folk vill spela :)

Hoppas vi ses där!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan

Registrering kommer att ske mellan 21.00 och 22.00 och sen börjar turnering kl 23.45.

Vilka spel som kommer att finnas i cashgame beror på vad folk vill spela :)

Hoppas vi ses där!!

 

Inte omöjligt, måste bara reda ut lite frågetecken först :)

 

Strukturen ligger uppe på: http://www.pokercruise.eu/index.php?page_id=32&article=68

 

Nu till en fråga, efter period 9 är det inlagt BREAK med stora bokstäver. Bryter spelet för natten då och påbörjas igen på förmiddagen? I sådanafall, vilken tid på förmiddagen ungefär?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nu till en fråga, efter period 9 är det inlagt BREAK med stora bokstäver. Bryter spelet för natten då och påbörjas igen på förmiddagen? I sådanafall, vilken tid på förmiddagen ungefär?

 

Tillåt mig citera inlägg nr43 i denna tråd:

Enligt de små fåglar som viskat i mitt öra så kommer alla att starta samtidigt vid ca 21.30-22.00 och sen spela till ca 04.00. Sen kommer turren att fortsätta med kvaravarande vid 9.00 på söndagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...