Gå till innehåll

Eurolinx - no deposit up till $5000 x20


freddo2001

Recommended Posts

Jag tycker att de fungerar hyfsat bra. Står det att en bonus är värd $2 per bordstimme så är det väl nånstans där värdet ligger och inte kring $10 per bord eller nåt som är mer intressant.

 

håller med, ibland har man nästan blivit förundrad över hur bra väderna stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att de fungerar hyfsat bra. Står det att en bonus är värd $2 per bordstimme så är det väl nånstans där värdet ligger och inte kring $10 per bord eller nåt som är mer intressant.

 

Jag har clearat en massa Prima(Microgaming) bonusar som har tagit avsevärt kortare tid än vad de har listat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som orkar kläcka fram hur många rakade händer man måste spela för 5000$ bonusen?

 

Skulle uppskatta väldigt mycket ifall någon person skulle orka göra detta och räkna ut ungefär hur mycket rakeback de motsvarar samt hur många timmar man skulle behöva lira på nl100 samt nl200 6manna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle uppskatta väldigt mycket ifall någon person skulle orka göra detta och räkna ut ungefär hur mycket rakeback de motsvarar samt hur många timmar man skulle behöva lira på nl100 samt nl200 6manna

 

Mina beräkningar på NL100 6MAX (baserat på data från 20,000 händer):

 

Rakade händer per hand: 0.38

Contributed per hand: 0.24 (=VPIP)

Poäng per raked/cont hand: 0.5

Totalt poäng per hand: 0.31

Händer per timme: 100/bord

 

Antal händer som behövs: 322084 (100000/0.31)

 

Rake per hand: 0.058$

Total rake under bonusen: 18740$

 

Antal timmar som behövs: 3220 bordstimmar

Rakeback: 27%

 

Inte så fantastisk deal på NL100. Borde bli betydligt bättre på NL200 men saknar data för att räkna ut hur bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina beräkningar på NL100 6MAX (baserat på data från 20,000 händer):

 

Rakade händer per hand: 0.38

Contributed per hand: 0.24 (=VPIP)

Poäng per raked/cont hand: 0.5

Totalt poäng per hand: 0.31

Händer per timme: 100/bord

 

Antal händer som behövs: 322084 (100000/0.31)

 

Rake per hand: 0.058$

Total rake under bonusen: 18740$

 

Antal timmar som behövs: 3220 bordstimmar

Rakeback: 27%

 

Inte så fantastisk deal på NL100. Borde bli betydligt bättre på NL200 men saknar data för att räkna ut hur bra.

 

På nl100 är alltså rakebacken bättre än den här bonusen, ne tror jag står över då. Tack för hjälpen ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antal timmar som behövs: 3220 bordstimmar

Rakeback: 27%

 

Inte så fantastisk deal på NL100. Borde bli betydligt bättre på NL200 men saknar data för att räkna ut hur bra.

 

Skojar du eller??? Ska man spela 3220 timmar? Det tar ju flera år typ. Eller fattar jag helt galet nu? Om man grindar 4 bord blir det då 3220 timmar / 4? Isåfall blir det fortfarande drygt 800 timmar. Vilket är MÅÅÅNGA månader.

 

Rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...