Gå till innehåll

Redbet påskrace. Prylar i bonus.


Converze

Recommended Posts

Bonusen är ju skitdålig. Sen måste man vänta tills aug. innan man får grejerna, de sjunker nog lite i värde tills dess också. Redbet erbjuder 60% rb, varför tar ni inte de pengarna och köper det ni vill ha istället? (har ingen aning om man får 60% på båda nätverk).

 

När holdem.se hade en kampanj tillsammans med redbet så var man tvungen att rejka e1500 och så fort man var färdig så skulle de skicka en 32 tum lcd. Vet inte hur det gick eftersom jag var inte med, men en komps var med och han är nöjd.

 

Har skickat mail till redbet, men får inte svar på mina frågor utan bara standardsvar.

 

60% rakeback på b2b ja men vem vill spela där, spelar man redbet så spelar man självklart bossmedia och där finns det bara 30% rakeback!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ngt val man har?

 

Hur vet du att det augusti?

 

Jag skickade mail och frågade. På första mailet får jag svar efter 5 min, sen så frågar jag lite svårare frågor, helt plötsligt får jag vänta i en hel dag och får ett standardbrev som svar. Inte så seriöst precis.

 

Har tyvärr inte kvar deras mail, men verkar inte som om det är ett kanonerbjudande, speciellt eftersom man måste vänta tills efter sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får prylen direkt efter man clearat den. Inte i Augusti.

 

är du 100% på det ? Jag är ganska säker på att det står att man inte får grejerna förrän den sista. Men å andra sidan verkar inte redbet hålla stenhårt på alla regler...

 

Fråga: Kan jag spela ihop till en dator, följt av en ipod, följt av en eventuell resa, om jag skulle klara mej så länge, på mitt gamla konto ? eller måste jag göra nya ? och kan man isåfall använda samma neteller?

 

Ska givetvis ställa dessa frågor till supporten också, men nån här kanske vet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skickade mail och frågade. På första mailet får jag svar efter 5 min, sen så frågar jag lite svårare frågor, helt plötsligt får jag vänta i en hel dag och får ett standardbrev som svar. Inte så seriöst precis.

 

Har tyvärr inte kvar deras mail, men verkar inte som om det är ett kanonerbjudande, speciellt eftersom man måste vänta tills efter sommaren.

 

asså va snackar du om augusti vart har du ens fått det ifrån? man får grejerna så fort bonustiden är slut vilket innebär slutet i maj och det är väl inte så farligt sen till supporten. Dom har varit helt underbara för mig iaf och verkligen varit hur schyssta som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså va snackar du om augusti vart har du ens fått det ifrån? man får grejerna så fort bonustiden är slut vilket innebär slutet i maj och det är väl inte så farligt sen till supporten. Dom har varit helt underbara för mig iaf och verkligen varit hur schyssta som helst.

 

På det första mailet fick jag ett trevligt svar efter 5 minuter. Då fick jag som svar att jag inte kunde kombinera datorn och ipod, ville jag ha mer än ett pris så kunde jag inte välja nåt från e220. Men det andra mailet så fick jag vänta på svar i ca en dag, och jag fick svar på ett av 5-6 frågor.

 

Ang leverans så hade du rätt, fick juni/juli som svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man ha två klienter eller en?

 

Jag tankade båda och installerade dem men de är ju exakt likadana (svs stil). Rejkar bara på IPN.

 

Du kan välja vilken klient du vill använda. Du kan även lägga ihop raken från IPN och B2B.

 

ex)

Du har rakeat €500 på B2B och €430 på IPN. Då är raken €930 totalt.

 

Jag tror det stod tidigare i tråden att man kunde lägga ihop raken från dom båda klienterna ialf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skrevs nåt om att man kunde spela ihop denna resa tillsammans med en annan. Bara för att få lite klarhet i de hela. Man spelar alltså in 5k€ / 2

inte 5k€ e var väl?

 

jag har clearat tvn iaf, för dem som är intressanta så blev de 7.9k vip. 22.5k händer totalt. detta spelades på nl50-nl200 på 8 dar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skrevs nåt om att man kunde spela ihop denna resa tillsammans med en annan. Bara för att få lite klarhet i de hela. Man spelar alltså in 5k€ / 2

inte 5k€ e var väl?

 

Precis. 5k€ sammanlagt. Du spelar in 4999€ och din kompis 1€. DÅ har ni nått upp till målet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför tycker alla att ipn är så mkt bättre än b2b? (vill bara veta vart jag ska spela)

 

Många på forumet (jag inräknad) är av uppfattningen att b2b är ungefär lika riggat som de som står i ett gathörn med tre muggar och låtar förbipasserande satsa pengar på vilken mugg kulan är under...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha förstår inte hur alla kan va så skeptiska till B2B... när israelerna kom in i nätverket är där gått om fisk, iaf på låga limits!

 

Hmm.. Vi har ju det solklara faktum att nätverket är riggat.. Tror du mig inte? Fine:

 

Game # 556353506 - Texas Hold'em No Limit EUR 1/2 - Table "Luton"

 

Players(max 6):

1maxxxx (EUR 215.90 in seat 1)

The-Rigger (EUR 234.35 in seat 2)

Mr-Grinch (EUR 200.00 in seat 3)

Tiltfold (EUR 115.20 in seat 4)

-JRS- (EUR 299.40 in seat 5)

Heimdall11 (EUR 421.10 in seat 6)

 

Dealer: Tiltfold

Small Blind: -JRS- (1.00)

Big Blind: Heimdall11 (2.00)

 

heimdall11 was dealt: 9c - 9h

 

1maxxxx Fold

The-Rigger Raise (6.50)

Tiltfold Fold

-JRS- Fold

Heimdall11 Call (4.50)

 

Flop Qs - Qd - 7c

 

Heimdall11 Check

The-Rigger Check

 

Turn Qs - Qd - 7c - 9s

 

Heimdall11 Bet (8.00)

The-Rigger Call (8.00)

 

River Qs - Qd - 7c - 9s - 7s

 

Heimdall11 Check

The-Rigger Bet (21.00)

Heimdall11 All-In (406.60)

The-Rigger All-In (198.85)

Heimdall11 Payback (186.75)

 

Heimdall11 shows: 9c - 9h (a full house, nines full of queens)

The-Rigger shows: Qh - Qc (four of a kind, queens)

 

The-Rigger wins: EUR 467.70 (with four of a kind, queens)

Rake: EUR 2.00

 

Game ended 2007-04-20 22:26:41 GMT+01:00

 

 

 

Notera killens nick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...