Gå till innehåll

Åk som lag till Vegas, få Nascar-upplevelse!


ParbetDavid

Recommended Posts

Bildar du ett lag på mellan 4-6 personer så får ni en tillsammans vår Nascar-upplevelse på plats i Vegas! Det spelar ingen roll vem som spelar in hur många poäng, bara laget klarar sig dvs ni får som lag rätt totala antal poäng: Antalet medlemmar gånger 19 500. Skulle inte laget nå ända till Vegas så kommer medlemmarna ändå få sina individuella priser som de tjänat ihop till.

 

Anmäl er i anmälningstråden genom att skriva uppgifterna för alla medlemmar i laget samt ett lagnamn.

 

Indycar/ NASCAR

Sällskapet hämtas upp och färdas ut till den ovala racingbanan utanför Vegas i Nevadaöknen. Här följer ett par timmar i några av världens snabbaste bilar; Nascarbilar. I specialgjorda bilar sitter ni som passagerare när en professionell förare pressar upp bilen i 260 km/h. Detta är en extrem upplevelse som slår det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öh, jag kommer inteåt att se bilderna. Antar att ingen annan heller kommer att se dom.

 

Jag har faktiskt inte sett någon överhuvudtaget posta bilder på det sättet tidigare, ska bli kul att klura ut hur du gjorde det. Men som sagt, du får lägga upp bilderna igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man som inte lag får ihop de totala poäng som krävs. Det behövs ju: Antal lagmedlemmar gånger 19 500 MPP för att nå Vegas. För 4 medlemmar behövs alltså 4 gånger 19 500 = 78 000 MPP totalt. Når man då inte det som grupp men en medlem får 30 000 MPP så får denna ändå allt han som individ har rätt till.

 

Hoppas det blev mer förståligt.

 

vad menas med det?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok då förstår ja :) Men säg att vi är 4 pers i laget och dem 3 andra spelar in 5K MPP var och jag spelar in 120 000 MPP, får dem ändå följa med tilL vegas då? :shock:

 

Och är detta istället för 10 dagar på hotell och det där eller kan man deltaga både själv och som lag typ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är bara ett annat sätt att ta sig till Vegas, det är fortfarande 10 dagar på MGM som gäller. Här får ni chansen att hjälpas åt som ett lag dock. Ja, oavsett hur poängen är fördelade används poängen i första hand till att ta hela laget till Vegas, därefter kan man använda poängen individuellt.

 

Ok då förstår ja :) Men säg att vi är 4 pers i laget och dem 3 andra spelar in 5K MPP var och jag spelar in 120 000 MPP, får dem ändå följa med tilL vegas då? :shock:

 

Och är detta istället för 10 dagar på hotell och det där eller kan man deltaga både själv och som lag typ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...