Gå till innehåll

Pokersemester i Vegas!


ParbetDavid

Recommended Posts

  • Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Vet inte det men det blir lit övervärde iaf spelat ihop 6000mpp möjlig rackeback hade varit 660 dollar så blir väl ett par hundra dollars övervärde lol. Hade varit bättre med både och :twisted:

 

 

:) "övervärde" beror på hur man ser det. Hade du istället spelat alla crypto med månadsvisa reloads hade bara de motsvarat mellan 3500-4000 dollar(beroende på vad du väljer att spela) för 20000MPP , lägger du till RB som i ditt fall då skulle varit lite över 2000 dollar ytterligare så har du genast ett värde på minst 5500 dollar för dina MPP så nja, vet inte om jag håller med om att denna resa har något övervärde alls, även om det såklart är en kul grej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om ni kommer ha andra alternativ till resa och olika sorters skärmar? En ipod nano (8Gb) vore ett trevligt alternativ. :-)

 

Om det ska ha något med poker att göra vore ett förslag att tex. ha ett live-kit som inkluderar ett pokerbord och marker. Då skulle man slippa använda barnens leksaksmatta som underlag ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är den lättinspelad? kommer väl lira nl100 o nl200. hur många mpp gör man per bord ? fanns inte miniview va? förutom detta.. finns de ngn insättningsbonus o annat? o efter racet e slut har man möjlighet till o få ngn form av bananer?

 

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ParbetDavid.

 

Dags att gnälla en del på Parbet nu igen.

 

Denna gång vill jag veta vad för kompensation jag kommer få för att Finalen jag kvalat in till inte spelades p.g.a. för få deltagare.

 

Inte ens direkt inköps kostnaden till finalen har satts in på mitt konto, de här är ju rent ut sagt skamligt anser jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Nu ska alla ha fått sina satellitvinster insatta på sitt konto igen. Tycker också det är tråkigt att turneringen inte blev av.

 

No... inte en cent där inte!

 

----

 

Update: nu har dom trillat in som dom ska.

 

Man får väll försöka kvala in till nästa och hoppas den spelas då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej David

 

Fick nys om den här dealen idag på parbets hemsida där jag också registrerade mig. Fick upp ett meddelande som sa att registreringen var klar. Men efter att läst tråden här om kampanjen som säger att endast registrering i registreringstråden är gällande undrar jag helt enkelt vilket som gäller.

 

Är jag registrerad för kampanjen redan genom hemsidan eller ska jag även plita ner nummer och nick i anmälningstråden för att poängen ska börja räknas?(så inget blir galet bara)

 

/coffy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej David

 

Fick nys om den här dealen idag på parbets hemsida där jag också registrerade mig. Fick upp ett meddelande som sa att registreringen var klar. Men efter att läst tråden här om kampanjen som säger att endast registrering i registreringstråden är gällande undrar jag helt enkelt vilket som gäller.

 

Är jag registrerad för kampanjen redan genom hemsidan eller ska jag även plita ner nummer och nick i anmälningstråden för att poängen ska börja räknas?(så inget blir galet bara)

 

/coffy

 

Hej,

 

De båda kampanjerna är egentligen likadana men här på Pokerforum kan det dyka upp lite mer goodies. Jag skulle rekommendera att du kör en anmälan här också så stryker jag dig från den på siten.

 

/David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...