Gå till innehåll

Pokersemester i Vegas!


ParbetDavid

Recommended Posts

  • Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Erbjudandet gäller för alla spelare men om man startar ett nytt konto måste det startas genom forumet för att bli giltigt.

 

Förlåt om detta har blivit besvarat redan, men jag förstår inte riktigt det där. Om jag har ett konto sedan tidigare via parbet (har inte spelat där sen dom gick över till crypto) så kan jag köra mot promon?

 

Men om jag ska göra ett nytt konto måste det vara via pokerforum? Från när räknas det att kontot är nytt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under mer än fyra månader får du chansen att samla ihop så många MPP-poäng du kan. Poängen växlar du sen in mot en Vegas-resa, som går av stapeln efter sommaren, eller andra prylar som en pokerspelare inte kan vara utan. Oavsett hur mycket eller lite du spelar kan du samla till ett fint pris.
Maximalt en vinst per spelare och man kan tyvärr inte få rakeback samtidigt som detta erbjudande, detta ger dock bättre återbetalning för de allra flesta.
Tråkigt, då kan jag inte spela ihop en resa till frugan också? Knappast jag får åka om hon inte får följa med :(
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt om detta har blivit besvarat redan, men jag förstår inte riktigt det där. Om jag har ett konto sedan tidigare via parbet (har inte spelat där sen dom gick över till crypto) så kan jag köra mot promon?

 

Men om jag ska göra ett nytt konto måste det vara via pokerforum? Från när räknas det att kontot är nytt?

 

Det du skriver stämmer men förstår inte vad du menar med från när det räknas att kontot är nytt tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det, vänner?

 

Jag upptäckte detta erbjudande först idag, på Långfredagen. Men det tycks ju vara ett kanonerbjudande?

Vet inte om jag grejar 19 500 poäng, eller ens 11 000, men en schysst monitor till datorn lär man ju lätt slita ihop!

 

Har lirat 1-4 bord (FL $2/4) i 3,5 timmar nu och gnetat ihop 260 MPP. Så TV'n borde inte vara orimlig?

 

Är det nån som nått upp till 3 000 ännu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat 1-4 bord (FL $2/4) i 3,5 timmar nu och gnetat ihop 260 MPP. Så TV'n borde inte vara orimlig?

 

Om du grindar så mkt per dag i 100 dagar får du 26 000 MPP om jag inte räknat helt fel. Inte är väl Vegas-resan alltför långt borta om du bara ger dig fan på att klara av det? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...