Gå till innehåll

Pokersemester i Vegas!


ParbetDavid

Recommended Posts

Med start idag ger vi dig möjlighet att tjäna ihop till en oförglömlig

Las Vegas-resa samtidigt som du spelar hos Parbet.com.

 

Under mer än fyra månader får du chansen att samla ihop så många MPP-poäng du kan. Poängen växlar du sen in mot en Vegas-resa, som går av stapeln efter sommaren, eller andra prylar som en pokerspelare inte kan vara utan. Oavsett hur mycket eller lite du spelar kan du samla till ett fint pris.

 

Kampanjen börjar idag och du har på dig till 15e augusti att samla ihop dina poäng, så hinner du njuta av sommaren också! Vänta bara inte för länge, vi kommer hela tiden lägga till paket som du kan tjäna ihop till efter att du klarat av resan. Du kan t ex få åka på speciella utflykter, turneringsinköp eller biljetter till föreställningar.

 

Nu börjar vi presentera de olika upplevelsepaketen. Läs mer!

 

Anmäl dig nu och börja tjäna ihop till priserna nedan!

lv1.gif

LAS VEGAS

Åk tillsammans med andra forumiter på en 10 dagars resa till Las Vegas, pokerns huvudstad. Du får en oförglömlig pokersemester med flyg, 10 dagar på MGM och limousine till/från hotellet.

 

MPP-krav: 19 500

 

40lcdpieni.gif

Platt-TV

40” HD ready LCD TV

 

MPP-krav: 11 200

24lcdpieni.gif

24” Datorskärm

24” LCD-skärm med högsta upplösning 1920x1200.

 

MPP-krav: 6 000

20lcdpieni.gif

20” Datorskärm

20" LCD-skärm med högsta upplösning 1600x1200.

 

MPP-krav: 3 000

 

 

Bilda ett lag! - åk till Vegas som ett lag och få extrapriser! Mer info här.

 

Hur anmäler jag mig?

Oavsett om du satsar på Vegas eller en skärm, skriv ditt E-cash ID (Börjar med DI03 eller bara 03) och parbet-nick i anmälningstråden. Från det datum du anmäler dig börjar dina MPP-poäng räknas. Inga anmälningar i den här tråden, här diskuterar vi vår pokersemester i allmänhet.

 

Vilka MPP-poäng räknas?

Alla MPP- poäng som du tjänar mellan din registrering och 15 augusti får användas för att få ett pris. MPP-poäng kan du få både genom att spela cash game eller turneringar på Parbet.com och genom att komma på prisplats i någon av de turneringar som presenteras på Pokerforum.nu. De MPP-poäng du har innan din registrering räknas inte. Ej heller räknas de poäng som du vinner eller förlorar i turneringar som inte presenteras på forumet.

 

Hur vet jag hur jag ligger till?

Hur många MPP-poäng du har presenteras löpande i vår klient. Vi kommer också att presentera en leaderboard både här på forumet och på Poker.se.

 

Vilka bonusar får jag hos Parbet?

Parbet erbjuder en Bonus upp till $1000 i april. Poängen du tjänar när du spelar ihop bonusen får dessutom användas till priser i vår Las Vegas-kampanj. När du spelat ihop din bonus får du också en plastkortlek av Parbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill poängtera att Parbet inte uppmuntrar någon att bryta mot några regler eller lagar i samband med denna kampanj men tar inte heller ansvar för om någon individ väljer att göra det.

 

äsch, man är väl där för strippklubbarna? :) Ne men har hört att det inte ska va så stora porblem att lira lite CG...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjudandet gäller för alla spelare men om man startar ett nytt konto måste det startas genom forumet för att bli giltigt.

 

Maximalt en vinst per spelare och man kan tyvärr inte få rakeback samtidigt som detta erbjudande, detta ger dock bättre återbetalning för de allra flesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att kolla om jag fattat rätt....

 

*Man har till och med till augusti på sig att uppnå något av kraven, tex skärmen på 3000mpp.

 

*Bonusen gäller endast i april

 

*Inga gamla poäng räknas

 

Kan man "växla in" sina poäng innan augusti? Om man vet att man är ute efter en specifik produkt?

 

 

Har ni sedan någon rakeback övriga månader, eller reload bonusar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt (15 aug), rätt och rätt.

 

Vi växlar in alla poäng efter periodens slut som det ser ut nu. Givetvis finns andra promotions inplanerade framöver.

 

Bara för att kolla om jag fattat rätt....

 

*Man har till och med till augusti på sig att uppnå något av kraven, tex skärmen på 3000mpp.

 

*Bonusen gäller endast i april

 

*Inga gamla poäng räknas

 

Kan man "växla in" sina poäng innan augusti? Om man vet att man är ute efter en specifik produkt?

 

 

Har ni sedan någon rakeback övriga månader, eller reload bonusar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjudandet gäller för alla spelare men om man startar ett nytt konto måste det startas genom forumet för att bli giltigt.

 

Bara för att va säker att man inte gör något dumt, man får skapa ett nytt konto även om man har ett gammalt konto hos er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjudandet gäller för alla spelare men om man startar ett nytt konto måste det startas genom forumet för att bli giltigt.

 

Maximalt en vinst per spelare och man kan tyvärr inte få rakeback samtidigt som detta erbjudande, detta ger dock bättre återbetalning för de allra flesta.

 

en vinst per spelare? man kan mao inte grinda in både en TV och resan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eventuellt skulle det kunna gå då. Förutsättningarna är ju dock givetvis att du är en tjej i min smak, tänker åka till Vegas samt lovar att gifta dig med mig i ett äkta Elvis-bröllop där!

 

Under de förutsättningarna kan vi nog ordna vad som helst kom jag på...

Så det går inte att växla in tidigare om det blir aktuellt? Inte ens om man flörtar med dig lite extra? ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjudandet gäller för alla spelare men om man startar ett nytt konto måste det startas genom forumet för att bli giltigt.

 

Maximalt en vinst per spelare och man kan tyvärr inte få rakeback samtidigt som detta erbjudande, detta ger dock bättre återbetalning för de allra flesta.

 

EDIT: Såg att frågan redan var ställd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eventuellt skulle det kunna gå då. Förutsättningarna är ju dock givetvis att du är en tjej i min smak, tänker åka till Vegas samt lovar att gifta dig med mig i ett äkta Elvis-bröllop där!

 

Under de förutsättningarna kan vi nog ordna vad som helst kom jag på...

 

Hahaha du verkar kul du :D Får kanske bli lite grind hos er då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta låter ju ganska bra. Nästan för bra för att vara sant, måste vara nått lurt med det här ;).

 

Är det någon som spelar på Parbet & vet något om hur snabbt det går att fixa poängen? Skulle vara kul att veta om man klarar av att kirra resan om man multitablar 3 bord NL200 ca 4 h per dag?

 

Förresten vilket nätverk tillhör parbet samt finns det fisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...