Gå till innehåll

Swedish Poker Tour!


Black_Jim

Recommended Posts

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur anmäler man sig till eventen då? Såg att dem redan vart i gävle men funderar på att åka ner till Helsingborg den 2/8..

 

vad är det för buy-in ? priser ?

 

Du går dit en halvtimme innan turneringen börjar och säger att du vill vara med. Hitills har de inte vart i närheten av att få ihop tillräckligt med spelare så det borde vara lugnt. Det kostar inget att vara med. De fyra första får en plats i finalen där första pris är en resa för två till Maccau och $1000. Det ska vara lite andra priser också. I varje deltväling får de tre första priser i form av pokerset, pokerbord, iPod och Quintessentially medlemskap värt ca 20000 kr. Icke att förglömma Purple Lounge-kepsarna och t-shirtarna samt pokertidningarna, haha.

 

http://www.quintessentially.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ähhh verkar va en riktig skitturnering...

 

Inga priser typ... Sjukt brant struktur... turneringen ska ta 2.5h...

 

bara värt att åka för brudar å fest i så fall.!!

 

Om man bor i stan och gillar poker är det absolut värt att vara med. Visst är strukturen inte den bästa men med tanke på antalet spelare och att det är gratis är evenemanget och priserna helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jag vann turneringen i Västervik. Den skulle egentligen ha hållits i Kalmar eller på Öland, så Purple hade fixat buss från kalmar. Tror vi var 8 man i en stor turistbuss från Kalmar till V-vik!! :-D När vi kom fram stod det 4-5 man o väntade där... Blev väl till sist 14-15 man totalt. Detta var nog den fylleslaskigaste turneringen på touren kan jag tänka mig!! He he he....

 

Aylar var nere i lokalen ca 15 min, men hon satt i telefonen hela den tiden! Det var ju en del schyssta prylar man vann, och på det hela taget en jäkligt kul kväll! Synd bara att bussen var beställd att dra hem redan 21.30. Missade ju hela festen med Moore, men Harrys i Kalmar funkar ju oxå för ett gäng packade pokerspelare!! :-D

Ska bli kul på finalen i huvudstaden! Ses där!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

De skulle maila ang. datumet och plats. Fan jag fick hem mitt pokerbord idag! Det var jäkligt fint!! Han som levererade hade kört från Oslo och hade vart på 5 platser innan mig, sen skulle han köra direkt till Stockholm o leverera ytterligare idag!! Kul att köra bil kanske?! He he....

 

Ja i Stockholm blir det garanterat mindre fylla!! Ha ha ha...... Var bakis som ett as dan efter V-Vik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Missade visst att det var du från västervik som postade, du vet redan att vi kommer. Blev det flyg upp eller?

 

Tjena Jimmy!

Nää jag drar upp redan på onsdag efter jobbet med bussen, sen blir jag kvar hos en kompis i Sthlm hela helgen. Ni kör upp eller? Om inte annat så ses vi på torsdag! Kanske en stänkare innan?! He he....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Jimmy!

Nää jag drar upp redan på onsdag efter jobbet med bussen, sen blir jag kvar hos en kompis i Sthlm hela helgen. Ni kör upp eller? Om inte annat så ses vi på torsdag! Kanske en stänkare innan?! He he....

 

Vi skippar bilen och tar bussen istället, ingen lär kunna köra hem dagen efter.

 

En stänkare innan blir det självklart, du har pm.

 

Sen kan du få äran att bjuda vinnaren på lite skumpa efter turneringen åxå (mig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...