Gå till innehåll

Upp till $1000 i bonus, kortlek + genväg till Vegas!


ParbetDavid

Recommended Posts

Ja, men kan inte se att man inte hellre åker till Vegas då för det lilla som finns kvar. Kan du se det Kfluffie?:-)

 

TV-apparater är värdsliga ting, Vegas med alla dina forum-kamrater är så mkt mer än så...

 

Fyller inte 21 förräns November, där har du min anledning! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förstår jag det rätt om jag säger att det bara är antal MPP som man spelar in under april månad som räknas för cashbonusen?

 

jag syftar på den här meningen i OP

Via denna kampanj får du som spelare hos Parbet upp till $1000 i bonus, beroende på hur mycket du spelar under April.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som har nån aning hur svårt det är å fixa 14k MPP på nl50?

 

Går väl att räkna ut genom att titta på några bord och se vad de har för snittpotter och antal händer per timme. Antar att raken är 5% och för att få ihop till en 25-cents rake i snitt på varje pott så måste ju pottsnittet ligga på minst 5$. Många 6-bord gör ju 80 händer per timme, alltså borde du göra ungefär 20MPP:s per timme och bord med snitpotter på minst 5$. Detta resonemanget bygger iofs på att du får tillgodogöra dig raken och därmed MPP:s även om du foldat innan rivern, vet inte om det fungerar så? Ngn som vet? Gör det inte det så är det ju bara att glömma, då snackar vi miljonerstriljoners timmar spel för att få ihop till lägtsa priset!

 

Funderar på att prova att cleara en TV, vore ju superschysst. Men jag får nog börja på 25$ nivån, rullen tillåter inte något annat, kommer ju ta tid, bara att inse...:cry:

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går väl att räkna ut genom att titta på några bord och se vad de har för snittpotter och antal händer per timme. Antar att raken är 5% och för att få ihop till en 25-cents rake i snitt på varje pott så måste ju pottsnittet ligga på minst 5$. Många 6-bord gör ju 80 händer per timme, alltså borde du göra ungefär 20MPP:s per timme och bord med snitpotter på minst 5$. Detta resonemanget bygger iofs på att du får tillgodogöra dig raken och därmed MPP:s även om du foldat innan rivern, vet inte om det fungerar så? Ngn som vet? Gör det inte det så är det ju bara att glömma, då snackar vi miljonerstriljoners timmar spel för att få ihop till lägtsa priset!

 

Funderar på att prova att cleara en TV, vore ju superschysst. Men jag får nog börja på 25$ nivån, rullen tillåter inte något annat, kommer ju ta tid, bara att inse...:cry:

 

/Patfor

 

Hmm, inte riktigt som jag tänkt mig.... Spelade 3 st 25$ 6-mannabord i går med snittpotter över 5$, blir inte 0,25MPP i snitt per pott som jag trodde. Vissa potter är mycket stora (typ 50$), medan de flesta inte genererar MPP:s. De stora potterna genererar ju 1 MPP men det räcker inte för att dra upp snittet på alla små potter som inte genererar MPP:s. Hade ett snitt på 6 MPP per bord och timme. Man måste upp på minst 50$ nivån, troligtvis 100$, för att antalet timmar ska bli hanterbart. Dessutom så måste man nog multitabla minst 6-bord för att få lite fart på det hela! Problemet är att det är grymt dåligt med fullringsbord, de borde ju vara lättare att multitabla och man kan ha något mer bord öppet.

 

Jaja, bara 498h kvar till TV:n.....:lol:

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räknat lite på det hela i förhållande till rake. Varje MPP ger ca 70 öre i bonus + ca 1kr i Vegaserbjudandet. Varje MPP ger alltså 1.70kr.

 

Spelar man in 6 MPP:s per timme och bord (25$-bord) så ger Parbet ca 10kr/h och bord i återbäring. På 25$ nivån så bör bordet raka ungefär 80kr/h, delat på 6personer, dvs ca 13kr per person. Så din personliga rake blir 3 kr per bord och timme vilket måste ses som fördelaktigt. När aprilbonusen är borta är det inte lika fördelaktigt längre, då är nog SS med sin lägre rake bättre. Fast det kanske kommer en majbonus, vem vet...På högre nivåer måste ju erbjudantet vara mer fördelaktigt då man mycket oftare kommer upp i potter som genererar MPP:s.

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Fick följande skrivet i ett mail från parbet idag:

 

"Bonus 2 - $200 -100% bonus. Ansök om bonusen och sätt sedan in minst $200 och få $200. Du måste samla ihop 1000 MPP (5MPP per bonus dollar) före du får bonusen. Bonus code: 200200"

 

 

Hur många MPP får man ihop per timme på NL25? Funderar på å spela fyra (ev. fler, upp till 7-8 st kanske) bord för att klara av 200 dollarsbonusen. Är det nåt å satsa på?

 

Hur länge har man på sig om man tar bonusen nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parbet. Finns det nån representant som läser här? Mitt konto blev låst i förrgår precis efter jag gjort en deposit. Jag har mailat o ringt, mailat o ringt. Teknisk support jobbar på problemet är svaret jag får. Ingenting händer. Ingen annan som vart med om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...