Gå till innehåll

Upp till $1000 i bonus, kortlek + genväg till Vegas!


ParbetDavid

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det samma gällande SnG's

 

 

Alltså 1MPP oavsett hur mycket rake det är?

 

Mvh, KF!

 

Det här svaret fick jag om MPP. Om nu SnG räknas som "tournament"? Verkar vara en rätt seg bonus.

 

"One (1.00) My Poker Point (MPP) is earned by playing a hand in which the rake reaches 1 unit ($/£/€). One-Quarter (0.25) MPP is earned by playing a hand in which the rake reaches 0.25 units, but is below 1 unit.

3 MPP’s will be awarded for each unit of tournament fee paid! For example:

 

If you enter a $10 + $1 tournament you will now gain 3 MPP’s.

To find out how many MPPs you have accumulated, open up the poker lobby and you will see your MPP balance on the top right corner (This will be used to clear bonuses)."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ovanstående stämmer bra för uträkningen av MPPs. Denna bonus kan utnyttjas samtidigt som våra andra promotions och är ett komplement till dem. Därför har den kanske inte de bästa villkoren jorden skådat men kombinerar ni detta med den kampanj vi presenterar här ikväll till exempel så blir den trots allt rätt bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag har ett gammalt konto, men hittar ingen "forgot password"-funktion.

 

Vill nog prova på den här kampanjen.

 

Såg att man tjänar 3 MPP per avgift i turrar, är det konstant så, eller får man mer efterhand som man ökar på sin VIPstatus, om nu något sådant finns?

 

Är du redan klar med Expektbonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du glömt ditt password måste du kontakta support@parbet.com eller eventuellt skicka ett PM till närmsta representant från Parbet.

 

Vi har för nuvarande inget VIP-system utan det ligger konstant.

 

Jag tror jag har ett gammalt konto, men hittar ingen "forgot password"-funktion.

 

Vill nog prova på den här kampanjen.

 

Såg att man tjänar 3 MPP per avgift i turrar, är det konstant så, eller får man mer efterhand som man ökar på sin VIPstatus, om nu något sådant finns?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får i första hand det pris man har nåt upp till. Väl där kan man lägga till andra priser. 9 000 poäng kan tex ge två olika datorskärmar. Dock endast en unik pryl per spelare, tex endast en TV per spelare.

 

Kan man ta flera priser ParbetDavid samt de MPP som man tar i 1000$-bonusen, kan man "handla" för dem?

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får i första hand det pris man har nåt upp till. Väl där kan man lägga till andra priser. 9 000 poäng kan tex ge två olika datorskärmar. Dock endast en unik pryl per spelare, tex endast en TV per spelare.

 

Så om jag har förstått det rätt David så kan man grinda ihop 17200 MPP och då få TV:n samt 24-tumsskärmen?

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men kan inte se att man inte hellre åker till Vegas då för det lilla som finns kvar. Kan du se det Kfluffie?:-)

 

TV-apparater är värdsliga ting, Vegas med alla dina forum-kamrater är så mkt mer än så...

 

Så om jag har förstått det rätt David så kan man grinda ihop 17200 MPP och då få TV:n samt 24-tumsskärmen?

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte ange någon bonuskod och bonusen är igång trots att den inte syns, vet inte varför den inte gör det men ska kolla upp det när våra vänner i Toronto vaknat.

 

Jag har laddat ner parbet och reggat via den där bannern, men under mina promotions finns det ingen bonus, hade nu tänkt sätta in pengar, ska jag ange någon bonuskod då?

 

Nickar Frozen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...