Gå till innehåll

SAJT: 5050poker.com


Froint

Recommended Posts

  • Svars 139
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Efter lite detektivarbete konstaterar vi att användaren Lejonkungen har samma mailadress som en styrelseledamot i 5050. Användaren avstängd.

 

Detta säger väl allt om detta bolag.

 

Fredde 74, du undrade om vad jag tyckte va roligt, här är ett exempel till.

 

5050 är ett stort jävla skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill passa på att ställa EN enkel fråga till moderatorerna: Är jag fortfarande förbjuden att diskutera 5050(under hot om ban), eller kan jag komma med några stillsamma synpunkter i den här tråden?8-)

 

Måste vara tillåtet en dag som denna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta säger väl allt om detta bolag.

 

 

 

5050 är ett stort jävla skämt.

 

Jag vill passa på att ställa EN enkel fråga till moderatorerna: Är jag fortfarande förbjuden att diskutera 5050(under hot om ban), eller kan jag komma med några stillsamma synpunkter i den här tråden?8-)

 

Tomaz fick ju säga vad han ville så då lär väl du få göra likadant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tomaz fick ju säga vad han ville så då lär väl du få göra likadant?

 

Tomaz har nog inte figurerat här under liknande restriktioner som jag själv.

Jag fick heller inte diskutera Svepof, men det gick jag runt genom att bli medlem i förbundet:-D

 

Frågan kvarstår till moderatorerna. Vad övriga tycker är som vanligt oviktigt i de här rummen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill passa på att ställa EN enkel fråga till moderatorerna: Är jag fortfarande förbjuden att diskutera 5050(under hot om ban), eller kan jag komma med några stillsamma synpunkter i den här tråden?8-)

 

Kom med några stillsamma synpunkter du. På samma villkor som övriga medlemmar i tråden. Svaret på din fråga är kort och gott: "NEJ - JA". Och ja, jag har mandat från moddarna att svara i frågan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom med några stillsamma synpunkter du. På samma villkor som övriga medlemmar i tråden. Svaret på din fråga är kort och gott: "NEJ - JA". Och ja, jag har mandat från moddarna att svara i frågan :)

 

Ett överraskande svar från en av Prosharks gamla moddar och en som inte köpte kritiken mot 5050 på den tiden...

Men okej då. Jag funderar ut några kul grejer som aldrig tidigare fått postas i det här forumet.8-)

 

Jag känner mig lite viktig nu när jag har full medlemsstatus,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Punkt 17 - Beslut om bemyndigande för styrelsen att besluta om kontant nyemission av aktier;

Styrelsen föreslår att stämman bemyndigar styrelsen att, vid ett eller lera tillfällen under tiden fram till och med

nästa årsstämma fatta beslut om nyemission av aktier mot kon- tant betalning och att därvid kunna avvika från

aktieägarnas företrädesrätt. Emission skall ske på marknadsmässiga villkor baserad på det bedömda marknadsvärdet

för bolagets aktier vid emissionstidpunkten med eventuellt avdrag för sådan marknadsmässig rabatt som

styrelsen bedömer fordras för att emissionen skall kunna genomföras. Antalet aktier som skall kunna emitteras

skall sammanlagt uppgå till högst sådant antal som ryms inom bolagsordningens gränser om aktieantal vid full

teckning. Skälet till styrelsens förslag är att styrelsen anser det vara till Bolagets fördel ur såväl expansions- som

kapitalanskaffningssynpunkt att styrelsen bereds det handlingsutrymme som det innebär att kunna fatta beslut om

nyemission utan att behöva sammankalla bolagsstämma. Skälen till att kunna avvika från aktieägarnas generella

företrädesrätt (pro rata parte i förhållande till tidigare ägarandel) är att sådan lexibilitet torde underlätta kapitalanskaffningen

till Bolaget samt att en eventuell ägarspridning till följd därav bedöms vara till fördel för Bolaget och

dess nuvarande aktieägare. Årsstämmans godkännande av detta förslag är giltigt endast om det biträds av aktieägare

med minst 2/3 av såväl de avgivna rösterna som de vid stämman företrädda aktierna.

 

 

Synd att "Lejonkungen" inte kan vara med att debattera...:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerforum.nu har i allra högsta grad varit delaktiga i att mörka metoderna som ledningen för 5050 använt sig av.

NU verkar det som att ett ljus har tänts, men jag är inte säker...

 

Egentligen borde jag publicera alla drygt 1000 inlägg på saligen insomnade Pokerfiskar, som gjordes från datorer kopplade till Örgryte Fotbolls server.

Men det skulle nog ta lite för mycket plats.

 

Samarbetet mellan Pokerforum.nu och Prosharks borde väl också kunna upplösas nu.

Om man offentligen avslöjar figuren "Jesus Kristus"/ Satan_i_gatan, så höjs trovärdigheten bland alla lallare som anser sig viktiga för "Svensk Poker".

 

JAG har redan gjort det, men jag är ju bara ett "troll".

 

Men jag skulle kunna berätta historier hela natten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter lite detektivarbete konstaterar vi att användaren Lejonkungen har samma mailadress som en styrelseledamot i 5050. Användaren avstängd.

 

Att en styrelseledamot i ett bolag (5050-poker) som ska börslistas skriver det han skriver i denna tråden och i denna

 

http://pokerforum.nu/forum/ovrigt-om-poker/64823-5050-poker.html#post1606759

 

är minst sagt häpnadsväckande och anmärkningsvärt man kan ju bli mörkrädd för mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt att ingen från 5050 vill kommentera i den här tråden. De har tidigare varit snabbast på marknaden att försvara sitt företag.

Har Mattias semester?

Åker Peder Månsson fortfarande omkring i världen med Svepofs pengar?(kortaste karriären som VD någonsin?)

Har Odelberg äntligen trollat bort sig själv?

 

Många frågor. Inga svar...:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att en styrelseledamot i ett bolag (5050-poker) som ska börslistas skriver det han skriver i denna tråden och i denna

 

http://pokerforum.nu/forum/ovrigt-om-poker/64823-5050-poker.html#post1606759

 

är minst sagt häpnadsväckande och anmärkningsvärt man kan ju bli mörkrädd för mindre.

 

Företagets tidigare affärsmetoder är sju resor värre.

Att tysta 5050s kritiker har även Pokerforum.nu hjälpt till med.

 

Kom att tänka på en grej...

Tänk om moddarna och ägarna till 2+2, gemensamt skulle ha censurerat och bannat kritiker till Absolute Poker.

Hur nöjda skulle dessa då ha varit, när sanningen till slut kom fram?

 

Ingen jämförelse. Bara ett tankeexperiment.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste lägga mig i, eftersom Lapproffe insinuerar saker som inte är sant. Jag kommer dock inte skriva mer om detta efter detta inlägg:

 

Företagets tidigare affärsmetoder är sju resor värre.

Att tysta 5050s kritiker har även Pokerforum.nu hjälpt till med.

 

Kom att tänka på en grej...

Tänk om moddarna och ägarna till 2+2, gemensamt skulle ha censurerat och bannat kritiker till Absolute Poker.

Det har varit fritt fram för alla att diskutera och kritisera 5050, med två undantag: Lapproffe och Antikrist. Antikrist för att han var bannad i preventivt syfte, Lapproffe för att han och jag hade en överenskommelse att han inte fick diskutera några saker här på forumet, nämligen Geigert, Svepof och 5050. Och innan Lapproffe skriker i högan sky, så var Geigert förbjuden att diskutera Lapproffe. Liknelsen haltar alltså betydligt.

 

Orsaken till dessa munkavlar var att Geigert och Lapproffe (+ Antikrist) totalt förstörde Prosharks. Jag skiter fullständigt vem som hade rätt och vem som hade fel i den sandlådan, grejen är att deras krig fick de ta på sina egna slagfält, Pokerforum skulle inte drabbas av sandkastningen och gå samma öde till möte som Prosharks.

 

Pokerforum.nu har i allra högsta grad varit delaktiga i att mörka metoderna som ledningen för 5050 använt sig av.
Inte alls. DU har inte fått skriva om det på detta forum. Alla andra har fått det.
Samarbetet mellan Pokerforum.nu och Prosharks borde väl också kunna upplösas nu.

Om man offentligen avslöjar figuren "Jesus Kristus"/ Satan_i_gatan, så höjs trovärdigheten bland alla lallare som anser sig viktiga för "Svensk Poker".

Det finns inget samarbete mellan PF och Sharks. Om du inte har fattat det så har forumen varit konkurrenter, inte samarbetspartners.

 

Svepof har inget delforum här längre, och förbundet känns dött och begravet. Geigert har "gått över till fienden" (SvS), och jag har inte jobbat med PF på 1.5 år, så jag ser fram emot att höra dina avslöjanden nu när du fått grönt ljus av Valterego att göra så. Men snälla, kom med avslöjandena utan att insinuera att PF skulle ha någon agenda att hålla 5050 bakom ryggen. Jag tror inte att PF ens har någon affiliatedeal med 5050, dvs varje spelare som signar med 5050 är en potentiellt förlorad intäktsström för forumet.

 

Du har haft munkavle kring vissa saker, det är helt sant. Denna munkavle har inte varit för att du har varit kritisk till 5050, utan det har varit för att du och Geigert har varit förbjudna att diskutera med/mot varandra på just den här lekplatsen. Era krig har ni fått hålla någon annanstans.

 

När du nu som sagt har chansen att tala ut, gör det då i klartext, utan att skriva dunkelt och kryptiskt.

 

/Ola Brandborn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Geigert låter bestämt hälsa, via SMS, att han (med kommentaren "gör om gör rätt)"

 

a) "aldrig belagts med överenskommen munkavle"

 

och

 

b) "Jag jobbar inte åt SvS". "Jag är konsultanställd av Mastroc TV som gör Web-tv åt bl.a det du kallar fienden".

 

Nu har han fått framföra det. Kring a) råder delade meningar, och punkt b är i mitt enda öga lika löjligt påstående som att säga att "Ola inte jobbar åt Paf, han är bara konsult".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...