Gå till innehåll

SAJT: 5050poker.com


Froint

Recommended Posts

Alltså, bara jag inte som inte kan ta min cashbonus :S ?

Ställt in mina % jag vill ha till pokerkontot, men i cashlogen kan jag inte göra mkt alls. Får konstant massa meddelanden att man minst måste ha 10$ och det har jag ;P

 

Du kan inte ta ut dom förrän månaden e slut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 139
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

5050s lakejer förnekar sig inte. Som tur är har folk slutat att blunda för alla oegentligheter som det företaget pysslat med i åratal.8-)

 

Förklara dig gärna. Skulle vara bra för oss som ska

teckna oss för aktier i 5050poker holding, att få veta vad de har

sysslat med för några oegentligheter genom åren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lapproffe arbetar bäst med munkavle. Utan den blir det smärtsamt tydligt att han inte har något att säga.

 

Sällan jag håller med dig, men det här är huvudet på spiken.

 

Egentligen borde jag publicera alla drygt 1000 inlägg på saligen insomnade Pokerfiskar, som gjordes från datorer kopplade till Örgryte Fotbolls server.

Men det skulle nog ta lite för mycket plats.

 

Ständigt detta insinuerande. Aldrig någon leverans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har försökt att använda mig som en "nyttig idiot" i ämnen som du själv inte vågat befatta dig med. J

 

Hur då? Kan du någonsin utveckla någonting, din förbannade pajas?

 

Så jävla trött på dina förbannade antydningar, som du ALDRIG kan komma med något stöd för.

 

Du är identifierad för länge sedan. Dra igen brödfittan och ägna dig åt något annat. Det här är för nära dina egna intressen.

 

Så känner vi igen dig, men har du någonsin något handfast att komma med, din bittra jävla clown?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Hur går det med börsnoteringen som skulle ske innan juli månad var slut?

Det kom epost:

 

5050 Poker Holding AB genomförde under maj/juni 2011 en företrädesemission på 5 MSEK. Nyemissionen blev fulltecknad.

 

Styrelsen i 5050 Poker har ansökt om listning på Nasdaq OMX First North. Handel beräknas starta i slutet av augusti 2011. Anledningen till att listningen blev försenad ca en månad från det preliminära listningsdatumet beror på administrativa förseningar med att registrera emissionen hos Bolagsverket.

 

5050 Poker Holding AB har anlitat Thenberg & Kinde Fondkommission AB som Certified Adviser och Mangold Fondkommission AB som likviditetsgarant inför listningen på Nasdaq OMX First North.

 

Exakt listningsdatum kommer att offentliggöras genom ett pressmeddelande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...