Gå till innehåll

Ännu ett ta dig ut ur rummet spel...


tetris

Recommended Posts

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

JAG BLIR KNÄPP, DET HÄR ÄR JU RIGGAT. VART ÄR NYCKELN TILL DÖRREN????

Antingen är jag dum i huvudet, eller blir snart iallafall. Har fan provat allt nu, testat allt. Men ingenting händer.

 

Plus att jag inte kan logga in på mitt pokerkonto av nån anledning och Betfred är sega idag med att svara på mail TILT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAG BLIR KNÄPP, DET HÄR ÄR JU RIGGAT. VART ÄR NYCKELN TILL DÖRREN????

Antingen är jag dum i huvudet, eller blir snart iallafall. Har fan provat allt nu, testat allt. Men ingenting händer.

 

Plus att jag inte kan logga in på mitt pokerkonto av nån anledning och Betfred är sega idag med att svara på mail TILT

 

Nyckeln till dörren ligger i ett litet fack till höger om ampeln eller vad det heter (den hängande växten). Det syns knappt att det finns nåt där, men klicka runt så kommer du fram. Kodlåset kan du lösa med hjälp av ledtrådar som du bör ha samlat på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckas inte knäcka koden med djuren och färgerna, trots att jag provat alla rimliga kobinationer. Måste man göra något när fackat åker ut från väggen eller skall nyckeln ligga där om man angett rätt kombination?

 

Nyckeln ligger där när du har rätt kombination

 

En får man med lådan under skrivbordet, en från en av böckerna på skrivbordet, en från kattbilden och den sista kommer jag inte på just nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska man inte lyckas ta sig ur rummet liksom :)

 

Vilken befrielse att klara det, haft det jäkla spelet i skallen i ett par dagar nu.

Men nu har jag klarat det, tack vare en viss hjälp av er. Tack för det.

 

Kan ni lova mig att aldrig visa mig nåt mer sånt spel, fan man tiltar ju loss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...