Gå till innehåll

Speltips


Recommended Posts

Hittade inget uppdaterat inlägg där man kan lägga in speltips så startar en ny tråd. Hoppas fler lägger in speltips.

 

Här är mitt tips.

 

Euroleague.

CSKA har gått obesegrat de 19 sista Euroleague matcherna. De har 10 i princip lika bra spelare där samtliga av dessa skulle gå in i vilken startingfive som helst i Europa. De har dessutom det överlägset bästa försvaret i Euroleague, och försvar vinner som sagt mästerskap. Igår slog de Partizan med 30 trots att de í princip spelade "hockeyfemmor" (mkt ovanligt i basket och Euroleague). 3 är ett överodds så det sjunger om det. Jag hade spelat på dem med 2 i odds. Så jävla bra är det. Förstår inte hur Expekt kan ranka Panathinaikos som favoriter, alla experter i världen håller CSKA som skyhöga favoriter.

 

Jag la in en tusenlapp på CSKA

 

18:15 Euroleague 2006-2007

Winner (No refunds) Euroleague

Panathinaikos 2.50

CSKA Moscow 3.00

Tau Ceramica 4.00

FC Barcelona 12.00

Unicaja Malaga 16.00

Olympiakos CFP 16.00

Maccabi Tel Aviv 26.00

Dynamo Moscow 31.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte hur Expekt kan ranka Panathinaikos som favoriter, alla experter i världen håller CSKA som skyhöga favoriter.

 

Tack för tipset, men hur kan du säga att alla experter håller CSKA som skyhöga favoriter när Pao är favoriter hos typ alla bookmakers och oddsbörser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

D

 

Jag har ingen aning, men jag har dock inte hört så expertutlåtanden men jag iad förstår inte hur PAO kan vara favoriter. Har sett båda lagen spela flera gånger, tror inte PAO kan rubba CSKA. Skulle kunne vara Barcelona om de har en riktigt bra dag, eftersom de har så fruktansvärt bra skyttar, men ett s¨ånt här odds kan man inte svika. Kan väl möjligtvis vara "England syndromet" att så många satsar på PAO att de måste sänka oddsen annars torskar de för mkt om PAO skulle vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Cska kommer med all sannolikhet gå till Final (Malaga saknar sin stjänrcenter och eftersom CSKA har 4 spelare på 2.10+ som även kan spela blir det lite för tungt för Malaga), där får jag se om jag säkrar upp en vinst eller låter mitt tips stå kvar, beror på motsånd.

 

HÄr har ni lite fler tips:

 

Spel Odds Resultat Insats Värde Över 5.5 2.10 070504

CSKA Moskva - Unicaja Malaga

Papaloukas, T - Pietrus, F

Vem kommer att göra flest rebounds i matchen? Inklusive övertid.

Pietrus, F 1.85 070504

 

Center skadad, Pietrus kommer få spela mycket och har som enda uppgift på planen att ta returer och spela försvar.

 

Spel Odds Resultat Insats Värde

Panathinaikos - TAU Ceramica

Prigioni, P - Planinic, Z

Vem kommer att göra flest assist i matchen? Inklusive övertid.

Prigioni, P 1.72 070504

 

Prigioni är startingpointguard och är den spelaren som coachen litar mest på. Planinic kommer få begränsat med speltid och en mer poängörande roll.

 

 

Spel Odds Resultat Insats Värde

CSKA Moskva - Unicaja Malaga

Pietrus, F

Hur många returer tar han i matchen? Inklusive övertid.

Över 3.5 1.72 070504

 

Se ovan.

 

Spel Odds Resultat Insats Värde

CSKA Moskva - Unicaja Malaga

Van den Spiegel, T

 

Över 5.5 2.10 070504

 

CSKA kommer gå mkt inside (pga av Malaga Centern Santiagos skada), 6 poäng borde Van der Spiegel kunna pilla in om han inte får faulproblem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Tyvärr kan jag inte redovisa någon sådan statistik. Det är upp till var och en att bedöma om mitt speltips har EV+.

Jag anser iaf att om Detriot leder serien med 17 poäng när man kör med 2 poängs system så är deras vinstchans över 50 % trots att det är ganska många matcher kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

På betsafe kan man just nu spela björklöven som vinnare av hockeyalllsvenskan till 35 ggr pengarna. jag vågar kalla det ett fint överodds då laget har en rejäl storsponsor på väg in, och man planerar att bygga en ny evenemangsarena.

Detta odds kommer antagligen korrigeras inom kort...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Planerar att bygga = kommer inte denna säsong gissar jag?

 

Dessutom har man släppt alla spelare vilket gör att man inte har ngn riktig stomme att börja bygga på nu under den viktiga perioden innan sommaren.

 

Jag tror dessutom inte att man kan locka med något som är lika mkt värt som att spela i Malmö, AIK, Leksand så jag tror att man inte har de 3,2procents chans att ta hem serien i år mao inget jag skulle spela.

 

Tror det är viktat Leksand/Malmö/AIK 99% och resten 1% att ta hem serien som det ser ut just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Planerar att bygga = kommer inte denna säsong gissar jag?

 

Dessutom har man släppt alla spelare vilket gör att man inte har ngn riktig stomme att börja bygga på nu under den viktiga perioden innan sommaren.

 

Jag tror dessutom inte att man kan locka med något som är lika mkt värt som att spela i Malmö, AIK, Leksand så jag tror att man inte har de 3,2procents chans att ta hem serien i år mao inget jag skulle spela.

 

Tror det är viktat Leksand/Malmö/AIK 99% och resten 1% att ta hem serien som det ser ut just nu.

 

 

jaja whatever, skippa ett tips. Jag påstår inte på något sätt att björklöven kommer vara favoriter, men de kommer vara bättre rustade än på flera år. Visst, de har en del dåliga spelare som har kontrakt över nästa säsong, som förra sportchefen skrev fast. Men någon enstaka % chans kommer det inte bli tal om kommande år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken av dessa spelare gör flest poäng (mål+assist) i turneringen?

Both players must skate during the first game of their team for bets to stand. Official statistics count.

 

Heatley, D (Kanada)

1,55

 

Spezza, J (Kanada)

3,00

 

Lika antal poäng

8,00

 

På samma spel har Betsafe dessa odds:

Dany Heatley - Jason Spezza

Player H2H Winner (Championship Most Points)

 

WC Player Specials

1,90 1,80

 

Unibets 3.00 spelas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

NHL draft till helgen, hittat ett intressant spel!

 

Är även ett surebet på 19.69 %. Men anser att spelvärdet ligger hos Betsafes odds och spelar på 8 eller fler till 2.70.

 

Hur många svenskar kommer draftas i förstarundan?

Betsafe 8 eller fler. Odds 2.70

Betsson Mindre än 8. Odds 2.15

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...