Gå till innehåll

Poker i Borås?


MrEgo

Recommended Posts

Ingen annan här som är ifrån Boråstrakten och är sugen på lite IRL-poker? Vi är ett glatt gäng som funderar på att försöka arrangera lite här i stan (både cash och turnering). Vi är på inget sätt proffs utan bara trevliga online-amatörer (några inte ens det) som gärna vill utveckla sitt spel och ha det kul samtidigt.

 

Får väl försöka få tag på vår lokala WSOP-hjälte Mattias Andersson om ingen annan här är intresserad. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

kontakta mig om ni är intresserade av att lira i borås. det som finns att erbjuda om några veckor är givetvis baserat på intresse lite lowstakes cashgames och små enbordsturneringar.

 

jag behöver lite uppskrivet intresse för att det ska komma igång och rulla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Vi har en relativt nystartad spelförening i Borås som heter It Was Suited. Här spelas poker och annat, främst Texas Hold'em. Nu har vi ett litet uppehåll över julhelgen men drar igång efter nyår ordentligt så stand by.

 

Det stämmer. Jag tycker den borde registreras i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor i Borås jag med, vi är ett gäng som spelar en del cashgames 15 30 PL, turneringar, och annat, spelar NL, PL, fixed och mer än gärna turneringar, oavsett stakes, så länge dom inte är för låga.

 

Hör av er till mig så snart ni har något på G och behöver bra spelare!

 

 

_______________

Zeus LiVE in Borås

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag, Borne och min kompis Olle träffades nu nyligen och vi är på gång att dra ihop något. Vi är redan ett par stycken men det skulle vara kul om man är ännu flera. Vi vet att det finns massor av bra spelare i Borås, hör av er till mig!

 

Docu_wild: Jag skulle vilja ha mer info om den här pokerklubben It was suited.

 

Mail: heartbeat_johan@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Så sant som Johan skriver ovan. Vi är nu ett gäng på runt 5-6 regelbundna spelare som ser fram emot expandering i Borås. Vi satsar på att få igång ett fungerande spelsystem som vi senare kommer att utveckla till en av Borås bäst fungerande pokerklubbar. Lokaler finns att hyra. Det blir inga problem med detta. Tillsvidare kommer det köras homegames i form av turneringar och cashgames.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vi är mellan 5-6 spelare som är insatta riktigt och sne finns det runt 10 stycken som inte är lika insatta i poker med allt vad det innebär. Vi har planer på att sätta ihop turneringar osv. Vore kul att få igång pokern här i Borås för en gångs skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fanns/finns en pokerklubb i borås startad av Mattias Andersson (the screaming swede) men då intressed var svalt så funderar han på att lägga ner

 

Vi spelar/spelade turneringar Tisdag/Söndag och ibland lördag

Inköpet kostade 200-500kr och med bra struktur

 

http://it-was-suited.game-server.cc/ e adressen till klubben

 

gå in där och gör er röst hörd så kanske vi kan ha kvar den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...