Gå till innehåll

Spela 50 händer - vinn en iPod Nano IGEN!


PartyPoker

Recommended Posts

Ni verkade ju gilla vår förra tävling, så vi kör den igen :)

 

Priset är precis som förra gången en iPod Nano 2gb.

Det kan även hända att vi lottar ut ett par paket med marker :)

 

För att vara med i tävlingen gör så här:

- Spela minst 50 rakeade mellan nu och söndag 18 mars kl 23.50.

- När du uppnåt minst 50 händer skriver du ett inlägg i den här tråden med texten "Den här gången är Nanon min!" och de tre sista siffrorna i ditt postnummer.

Skälet till detta är att vi vill undvika att folk öppnar en massa konton på Pokerforum bara för att öka sina chanser att vinna.

 

Vinnaren kommer att dras på måndag och kontaktas så vi får hans/hennes account-name. Därefter kollar vi så att han/hon uppnått kravet och om så inte är fallet gör vi om lottningen.

 

Ha en riktigt trevlig kväll! :)

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När du uppnåt minst 50 händer skriver du ett inlägg i den här tråden med texten "Den här gången är Nanon min!" och de tre sista siffrorna i ditt postnummer.

Skälet till detta är att vi vill undvika att folk öppnar en massa konton på Pokerforum bara för att öka sina chanser att vinna.

 

 

Varför inte bara skriva sitt nick på party här i tråden, 2 flugor i en smäll då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här gången är Nanon min!

 

261

 

Låt cyntax va andy, alla gillar inte cg, hade d vart sngs så hade jag aldri orkat.

 

Hey om 2pers har samma sista 3 siffror då? har en polare med 262 som redan har gått lixom... :roll:

261 e paxat! :-P

 

OT: Vem vann ölglasen från förra tävlingen förresten? NVM, Grattis Frax, ja e sjuuukt avis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag avstår från att vara med och tävla den här gången. Jag vann ju Nanon förra veckan och jag har inte fler än två st öron så det känns bättre att låta någon av er andra få chansen! :)

 

I och för sig kanske man kan få ett coolt surroundljud med två st Nanos? Men man ser nog inte riktigt frisk ut då? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...