Gå till innehåll

blir galen av att multitabla på party


Jugge

Recommended Posts

multitablade lite sngs idag på party. Fy faan vad lite tid man har på sig att agera. Dessutom så poppar ju borden upp lite hur dem vill! ändå körde jag bara 4-6 st, jämfört med stars där jag brukar köra 8-12 st utan nåt större problem (vissreligen med gamepad). Funkade ju nästan tom att köra 20st på stars:D även om man blev sitting out ett antal ggr...

 

sen måste jag även framför att det är fruktansvärt dåligt att party varken erbjuder rakeback eller nån form av "reward" för dem som spelar mycke.

 

Däremot är det positivt att utbudet av rebuy MTTs är stort även på dagen, till skillnad från stars...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anser nog att party är den bästa sajten att multitabla på.

Om du inte hinner med att göra dina drag inom de 20 sekundrarna så kanske du skulle köra färre bord istället.

 

jag tycker också party är mycket bättre än till exempel prima där borden poppar upp på ett betydligt värre sätt (pga att man måste markera och "skriva över" om man skriver in sitt bettingamount). iochmed att man bara behöver klicka på borden en gång på party och därefter skriva in bettingsumman så fungerar det finfint för mig.

 

dock så är ongame i mitt tycke den bästa sajten att multitabla på då man kan ta bort "pop-up table on action" helt. tyvärr så kan man ju inte rezisea borden där vilket gör det svårt att spela fler än 4 bord för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...