Gå till innehåll

Någon loggat in och lirat upp min rulle!


sture

Recommended Posts

Det är fan dax för alla spelsidorna att erbjuda dosor eller secure code cards.

 

Om simbapoker som är en ny sida kan göra det gratis varför kan då inte en sida som party göra det då dom tjänar miljontals dollar varje år? eller åtminstånde erbjuda det som ett alternativ mot en betalning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak som man borde kunna aktivera på sitt konto är vilka ip-serier(ipnummer) som ska ha tillgång till kontot.

Ska man ut och resa så stänger man av ip-serie spärren(eller ändra den själv).

 

Inte svårt att fixa det.

 

iallafall....Jag kommer att ha min poker-rulle utanför sidan från och med idag. Trodde det skulle bli bättre med M Rahm incidenten..

 

Skärpning på er alla pokersidor som inte gör tillräckligt för att komma till bukt mot detta.

 

edit:

Tänk om en banks enda säkerhet var ett login/lösen för att logga in och göra allt man kan göra på en Internetbank!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde väl vara rätt safe med en sjysst brandvägg också.

 

Även ifall du har en keylogger som loggar all info så måste du godkänna innan den skickar iväg nån info ut i vida världen. Så om din brandvägg poppar upp och frågar ifall "URh4kzored" får ansluta till internet behöver du inte acceptera det liksom :/

 

Trist att höra förresten, hoppas det löser sig!

 

Trojaner av rang stänger ner din mjukvarubrandvägg så hoppas inte för mycket på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...