Gå till innehåll

500 dollars grindet!


_Nesse_

Recommended Posts

Community cards: [6h] -------------Turn Hjäter. Borde kanske slått om på flop.

il_pesce: Bet ($60) ------------- Bettar ut ¾ pot

Player 6: Raise ($156) --------------Han slår om och går all in, känns knappast som färg.

il_pesce: Call ($156)

** Dealing River **

Community cards: [Th] -------------- River ett fjärde hjärter och han visa upp Ah,Kc

il_pesce: Check ($0)

Player 6: Bet ($109)

il_pesce: Call ($109)

 

Hmmm Nils...

Det var den första spelaren jag någonsin sett som bettat $109 på river trots att denne gått all in på turn.

Går det verkligen ihop det här...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tycker jag vi ska ge killen lite beröm.

Jag skulle aldrig någonsin våga posta en hand där jag spelat så kanondåligt, speciellt inte om jag innan sagt att sajten i fråga hade "väldigt många fiskar".

 

Jag har själv spelat med nästan exakt samma bankrullekrav som dig, d.v.s. skottat med några få inköp och om jag lyckas klonka så går jag vidare uppåt. Stundtals har det lett till riktigt fina vinster, inte riktigt $20k, men nästan. Dessa har alltid gått upp i rök när turen hinner ikapp en och ens fulla potential spelas ut.

 

Mitt råd till dig är att du ska ta till dig vad människor i bl.a. detta forum har att säga om money management, true winrate, tilt-control och en del andra svengelska termer som du KOMMER behöva behärska för att kunna plussa på t.o.m. dom lägsta nivåerna.

 

Mvh

butcha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...