Gå till innehåll

Vinnaren av iPod Nano mars -07


PartyPoker

Recommended Posts

Ja, då var vinnaren dragen :)

 

*trumvirvel*

 

Vinnare är Ving!

Om han / hon nu kan PM:a mig sitt account-name på Partypoker så ska jag verifiera att du spelat kravet och därefter kommer det en Nano hem till dig.

 

Ölglasvinnare blev: wheelinho och fraxion

Övriga tröstpriser meddelar vi direkt till vinnarna.

 

Vad gäller pratet om att man kan ha flera konton på forumet så håller jag med om att det går att "fuska" på det sättet. Hur ska vi se till att göra nästa gång? Vi vill helst inte ha som krav att man måste ha X antal postningar i forumet. Kom med förslag! :)

 

Och tack alla ni som deltog i tävlingen, det kommer en ny snart!

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PM skickat! :)

 

Fru Fortuna verkar le mot mig igen. Jag har haft en bedrövlig pokervecka så detta var minst sagt välkommet.

 

1 vecka...jag är inne på min 3e månad på party som är bedrövlig...det kan aldrig gå sämre än nu för då gular jag allt ja har....Men får säga grattis iaf! Skulle åxå behöva något uppmuntrande i denna stund...för nu är det nattsvart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gäller pratet om att man kan ha flera konton på forumet så håller jag med om att det går att "fuska" på det sättet. Hur ska vi se till att göra nästa gång? Vi vill helst inte ha som krav att man måste ha X antal postningar i forumet. Kom med förslag! :)

 

Forum admins borde kunna se om en användare har flera konton från samma IP men de kanske inte har tid med sånt.

 

Annars borde det väl funka om alla skriver sina screennames? då spelar det ingen roll om man har flera pf accounts. Men folk kanske inte vill ge ut sina screennames?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...