Gå till innehåll

Klockan ändrad hos PokerStars?


jna

Recommended Posts

Upptäckte till min förvåning att Starsklockan idag bara ligger fem timmar efter svensk tid istället för de vanliga sex. Kanske har man vridit fram klockan i USA i natt?

 

I nuläget ser det i alla fall ut som att frirullen går 19:00, Sunday warm-up 17:45 och Sunday Million 21:30 svensk tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upptäckte till min förvåning att Starsklockan idag bara ligger fem timmar efter svensk tid istället för de vanliga sex. Kanske har man vridit fram klockan i USA i natt?

 

I nuläget ser det i alla fall ut som att frirullen går 19:00, Sunday warm-up 17:45 och Sunday Million 21:30 svensk tid.

*blurb* Innebär det att Klonk Sng League har ändrad tid också?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att spara energi så har dom gått över ett par veckor tidigare till sommartid, (Säger bara Bush administrationen,suck). Detta innebär också att när vi går över till vintertid så är dom inte med på samma tåg utan skiftar ett par veckor innan eller efter, vet ej riktigt vilket håll.

 

IT-avdelningen på det företaget jag jobbar på i USA var lagom nöjda med detta beslutet. Det har nästan varit samma fokus som år 2000 när man man trodde att allt skulle lägga av i datorvärlden.

 

USA, land of the free, home of the brave.

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...