Gå till innehåll

Skapa konto på Partypoker åt min kompis med mitt kreditkort?


Henkesan

Recommended Posts

Jag som i rubriken..En kompis till mej vill lira på Party Poker men har inget kreditkort och vi tänkte lira imorrn så det funkar inte med att föra över via bank som kan ta ett antal dagar..

 

Så skulle han kunna skapa ett konto och sen att jag uppger mina uppgifter för mitt kreditkort och för över pengar med?

 

Alternativt, kan jag skapa 2 olika konton på Party poker så att min kompis kan låna det ena?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som i rubriken..En kompis till mej vill lira på Party Poker men har inget kreditkort och vi tänkte lira imorrn så det funkar inte med att föra över via bank som kan ta ett antal dagar..

 

Så skulle han kunna skapa ett konto och sen att jag uppger mina uppgifter för mitt kreditkort och för över pengar med?

 

Alternativt, kan jag skapa 2 olika konton på Party poker så att min kompis kan låna det ena?

 

Man får bara ha ett konto per person. Så skaffa egna party konton och gör sen en inter-account transfer till din kompis. Du kommer dit genom att klicka på "My account".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, tackar! Får testa det.

 

Undrar lite över dock, vi tänkte använda en bonuskod för att få ett indicator-program gratis och för att få det måste man regga ett nytt konto och sätta in 25$ Tror du det räknas som att min kompis satt in egna pengar om jag överför 25$ till honom från mitt konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste nog sätta in pengarna, funkar inte genom transfer. Varför kan ni inte spela på ditt konto? Hela situationen låter mycket märklig måste jag säga.

 

vi tänkte använda en bonuskod för att få ett indicator-program gratis och för att få det måste man regga ett nytt konto och sätta in 25$ Tror du det räknas som att min kompis satt in egna pengar om jag överför 25$ till honom från mitt konto?

 

 

Till OP, skicka mail eller PM till användare partypoker här på forumet så får du veta vad som gäller. Det kan inte skada, och användare partypoker är trevlig, han kan säkert hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, tackar! Får testa det.

 

Undrar lite över dock, vi tänkte använda en bonuskod för att få ett indicator-program gratis och för att få det måste man regga ett nytt konto och sätta in 25$ Tror du det räknas som att min kompis satt in egna pengar om jag överför 25$ till honom från mitt konto?

 

Nej det räknas inte som han satte in egna pengar om du överför pengarna.

 

Anledningen är att han inte satt in pengar utan att du överfört pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan nu börjar jag bli trött på det här!

 

Kan inte föra över pengar från mitt partypoker-konto till min kompis för det står att han måste slutföra sin registrering och det verkar som att man gör det först när han satt in egna pengar vilket han ju inte kan.

 

Vi har även testat att sätta upp ett neteller-konto vilket måste vara den sämsta skiten jag varit med om, varken mitt mastercard eller min kompis maestro-kort går att använda där.

 

Finns det någon pokerklient som accepterar paypal för det har han med pengar på.

 

Anledningen är att vi tänkte sitta här ikväll och spela på varsin dator och har inte tid att vänta på vanlig bank-överföringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick det till slut att funka med moneybrooker..bara det att nu är både våra konton "frozen" haha!

 

Vet inte hur det gått till, jag hade mitt konto sen ca 1-2 veckor tidigare och min kompis regitstrerade idag, jag registrerade sedan ett konto på moneybrookers och satt in pengar därifrån till min kompis..vi började spela och allt var frid o fröjd några timmar sen stod det helt plöstsligt att min kompis konto var frozen och strax därefter när jag var klar med min turnering var mitt konto också frozen, jag ringde till deras support och dom sa att det var frozen för att båda kontona hade exakt samma uppgifter..?? Vet in om dom kollat på nått sätt vad jag angett till moneybrookers men det låter skumt.

 

Det enda är att mitt kompis angav mitt hemnummer under sina uppgifter eftesom det stod något om att dom skulle ringa upp för att verifera någon kod och eftersom min kompis var här hos mej kunde han ju inte då ange sitt riktiga hemnummer. Dom ringde aldrig upp sen så jag vet inte om det hade någon betydelse.

 

Nu måste vi ta kopia på våra körkort o fylla i nått papper o skicka in innan vi kan spela igen..skitbra! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...