Gå till innehåll

Uttag - Hur ofta?


Pepperpum

Recommended Posts

Till den som vet har jag en liten fråga:

 

Jag brukar göra ett uttag i veckan från siten eftersom jag känner mig tryggast om jag har en maxsumma innestående. Jag har en tendens att tappa respekten för pengarna så fort det börjar dyka upp en massa nollor där nere där det står saldo ;-) Det jag undrar är om jag får göra ett uttag innan den förra utbetalningsbegäran är färdig? Vill inte göra nåt dumt som leder till en massa strul...

 

 

Ps. gör uttag genom visa credit om det gör nån skillnad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar också på everest och gör nästan dagliga uttag. Ja du kan göra flera uttagsbegärningar. Sedan när utbetalningen går igenom betalas de ut i en klump.

 

I second that, råkar du göra fler utagningar innan de tidigar gått igenom kommer de ofta som en klump. Jobbigt problem, jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som vet hur det fungerar med utbetalningskön?

 

Hittillls två st begäran skickade till Aqua Pay London, dessa har utfärdats av det företaget, en begäran står i kö. Betyder det här att pengarna kommer in på kontot först då den sista är färdigbehandlad eller kommer pengarna komma i tur och ordning? Vill gärna få svar då mitt bankkonto är tomt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan göra så många uttag du vill under en och samma behandlingsperiod. När vi sedan behandlar utbetalningarna skickas de i en klumpsumma till ditt bankkonto. Det enda du behöver tänka på är att dina sammanlagda uttag inte kan överstiga 10 000$ under behandlingsperioden för att vi ska kunna skicka utbetalningen till ditt Visa-kort, och om du inte verifierat ditt spelarkonto ännu och begär en stor utbetalning kan vår driftsavdelning komma att stoppa utbetalningen tills dess att ditt spelarkonto har verifierats.

 

En utbetalning till ditt Visa-kort tar upp till 10 bankdagar. Om du begär en utbetalning till ditt Visa-kort under en behandlingsperiod och sedan en ny utbetalning under nästa behandlingsperiod skickas den andra utbetalningen en eller två bankdagar efter att vi skickat din första utbetalning. Pengarna kommer således in på ditt bankkonto i tur och ordning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan göra så många uttag du vill under en och samma behandlingsperiod. När vi sedan behandlar utbetalningarna skickas de i en klumpsumma till ditt bankkonto. Det enda du behöver tänka på är att dina sammanlagda uttag inte kan överstiga 10 000$ under behandlingsperioden för att vi ska kunna skicka utbetalningen till ditt Visa-kort, och om du inte verifierat ditt spelarkonto ännu och begär en stor utbetalning kan vår driftsavdelning komma att stoppa utbetalningen tills dess att ditt spelarkonto har verifierats.

 

En utbetalning till ditt Visa-kort tar upp till 10 bankdagar. Om du begär en utbetalning till ditt Visa-kort under en behandlingsperiod och sedan en ny utbetalning under nästa behandlingsperiod skickas den andra utbetalningen en eller två bankdagar efter att vi skickat din första utbetalning. Pengarna kommer således in på ditt bankkonto i tur och ordning.

 

Men det här stämde ju inte alls...om du inte menade precis tvärtom?

Jag har nu väntat 13 bankdagar sedan mitt första uttag i serien. Innan jag gjorde nästa uttag väntade jag till dess att det i transaktionshistorian stod:

 

116895260 Visa Credit utfärdad genom AquaPay London

 

Sedan begärde jag nästa uttag. Som sagt har det fortfarande inte kommit in nåt på mitt konto och jag börjar bli så smått orolig. Hur länge ska jag vänta? Senaste Visa Credit utfärdad genom AquaPay är från den 10:e, betyder det att jag ska vänta 10 dagar från det datumet? Om det är så, ska man då alltid vänta tills pengarna är inne på kontot innan man begär ett nytt uttag eftersom det då annars kan ta oändligt(om man fortsätter ta ut pengar var tredje, fjärde dag) lång tid innan man får dem? Snälla lugna mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

passa dig med allt du gör via everest, jag fick mitt konto låst.. mailade in uppgifter och fick det upplåst inga problem

 

men sen till den sjuka historien,

 

min far ville testa lite poker så jag sa spela everest, han fpår sitt konto låst efter 2 dar pga nån penga förflyttning

 

de ber honom maila in screens på körkort visa kort och maildump,

jag berättar att sånnt kan förekomma på siter och det är bara å scanna å skicka.

 

han skickar in allt, tar 3 veckor kontot är fortfarande låst. han mailar dem och får till svar. att han måste maila in kvitton där han handlat på visat för å styrka att det e hans kort.. plus att de vill ha en kopia från folkbokföringen som styrker hans bostadsadress.

 

sheez då har han redan mailat in körtkort maildump och visakort..

 

kontot e fortfarande låst och de erbjuder ingen som helst telefon support.

 

så passa er, jag spelar själv på everest så detta är inte nån bojkott, det är bara bland det sjukaste jag sett. det rör sig om 100dollar oxå, så jag vettefan vad de är ute efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I enstaka fall kan en utbetalning till ditt Visa-kort ta mer än 10 bankdagar. Om det tar över 15 bankdagar kan du kontakta spelarsupporten igen för att höra vad som hänt med din utbetalning. Att det tagit lång tid för dig att få din första utbetalning är inte kopplat till att du begärde en ny utbetalning innan du mottagit den första.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tack för det lugnande svaret, då kan jag lugna ner mig lite med andra ord (får inte spela mer poker utan nikotin, blir helt galen då :P) Något ni kanske bör jobba lite mer på dock är att förbättra spelarsupporten. Skulle den nå upp till nivån som du har här så vore det guld :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul jul! Nu har jag tagit ut från everest ett 4tal gånger, i 1k cash klumpar. Nu tog jag en cashout på 3k, och nu låser sig kontot och jag måste verifiera? Vad är det för skitsnack, pengarna flyttas ju bara till sama konto som jag satte in dom ifrån, och ni har låtit mig vara dom försat 4 uttagningarna. Okej, det är bra med säkerhet, men denna sak kanske ni borde kört vid första utagningen, inte 5e. Riktigt irriterande, jag behöver pengarna.

 

/En besviken everestspelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När en spelare begär ett högt uttag för första gången brukar vi be spelaren att verifiera sin kontoinformation. Eftersom det rör sig om en betydande summa pengar vill vi försäkra oss om att utbetalningen går till rätt person.

 

Detta kan kanske verka petigt men är en viktig del i ledet att förse spelare med en säker spelarmiljö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...