Gå till innehåll

Tips för er som har problem med Comhem


Voland

Recommended Posts

Tänker inte älta vad det är för fel på Comhems bredband, eller hur mycket det har kostat mig och andra. Istället vill jag bara dela med mig ett tips för er som också har problem med att få fakturor makulerade när tjänsten inte fungerar:

 

Meddela kundtjänst att om de inte stryker räkningen så gör du hembesök hos VD Gunnar "Årets ledare" Asp och samlar in pengarna personligen.

 

Det fungerar och de stryker fakturan direkt. Vilket de vägrar göra om man ber snällt.

 

Lycka till!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man ändå är inne på den banan så kan jag ge en annan rekomendation om hur man kan tjäna snabba pengar. Börja med att leta upp valfritt tillhygge och possitionera dig i en gränd. Då en förbipasserande kommer drar du in denne och länsar honom under hot.

Snabba pengar helt utan några som helst pokerkunskaper!

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man ändå är inne på den banan så kan jag ge en annan rekomendation om hur man kan tjäna snabba pengar. Börja med att leta upp valfritt tillhygge och possitionera dig i en gränd. Då en förbipasserande kommer drar du in denne och länsar honom under hot.

Snabba pengar helt utan några som helst pokerkunskaper!

 

Lycka till!

 

Äntligen ett tips för oss som alltid blir bad beatade! Tänk att få beata någon annan riktigt badly för en gångs skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...