Gå till innehåll

Spela 50 händer - vinn en iPod Nano


PartyPoker

Recommended Posts

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Exakt. Ge den därför till den som skrivit flest inlägg i forumet. :roll:

 

Nja, för Party kvittar det ju egentligen om man är aktiv här eller inte. Det viktiga är ju hur mycket man lirar hos dem. Med det sagt så tycker åtminstone jag att man borde tillämpa någon sorts variant av PF:s generalregel för frirullarna - d.v.s. att man måste ha tillfört något till PF för att få vara med vid utlottningar. Det är lite trist att vissa enbart tar sig tid att skriva ett inlägg och "bidra" till forumet när man kan vinna något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag minns en gång för länge sen när denna tråden var 2 sidor o man trodde man hade chansen o vinna.

Skapat mga nya användare till forumet iaf ser jag.

 

Mmmm tycker att alla som har 1 inlägg typ å bara reggat sig för denna utlottning inte ska ha nån chans att vinna.. Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm tycker att alla som har 1 inlägg typ å bara reggat sig för denna utlottning inte ska ha nån chans att vinna.. Eller?

 

Mmmm jag tycker att gränsen ska gå nånstans vid säg 60inlägg o tid på forumet måste vara säg 2år? :-P

 

Fast å andra sidan e d väl kul att massa nya har hittat hit? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag minns en gång för länge sen när denna tråden var 2 sidor o man trodde man hade chansen o vinna.

Skapat mga nya användare till forumet iaf ser jag.

 

jo minns jag med, men chansen att vinna något är ju faktikst större nu, även om chansen att vinna nanon är mindre:) va ju bara en nano då, nu äre ju ölglas o div :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...