Gå till innehåll

Uttagning till Pokerforums lag i lagpokerligan


gdaily

Recommended Posts

Skulle vara fint om man kunde få någon form av bekräftelse på att man kvalat. Har skickat pm både till Matteprof och Ola men inte fått något svar, tänkte bara så att man vet säkert liksom. Känns ju onödigt att ta för givet att man är bokad närmaste lördagarna när det kan ha blivit något strul etc. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara fint om man kunde få någon form av bekräftelse på att man kvalat. Har skickat pm både till Matteprof och Ola men inte fått något svar, tänkte bara så att man vet säkert liksom. Känns ju onödigt att ta för givet att man är bokad närmaste lördagarna när det kan ha blivit något strul etc. Tack.

Jag har ingen aning om vilka som kvalade - det gjorde plats 1-5 i uttagningstävlingen, och det borde du veta om du kom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej pa er alla

 

Tillbaka i London och tillgang till internet. Sjukt hur bortkopplad man blir fran varlden nar man inte har internet i en dryg vecka... men nu skall det vara fixat. Grymt skont med semester dock, aven for en speltorsk ;-)

 

De spelare som jag fatt info kvalade in till laget ar:

PokerFreddie

texasviking

ziddax

Sylwester

Avsaknad

 

Eftersom forsta deltavlingen spelas for narvarande sa kan jag forst i morgon folja upp resultat, snacka igenom fortsattningen, vad ni tyckte etc. Infor kommande deltavlingar ska jag ta med mig kamera och penna och se till att dokumentera lite.

 

Jag skickar min msn adress till alla er i laget, Avsaknads har jag redan...

 

Cya inom kort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Allright mates

 

Imorgon smäller det igen. Vi samlas senast 12:45 på plats. Jag lär nog vara där 12:30

 

Skriv gärna en rad här i tråden eller på msn/pm om ni kan/inte kan spela.

 

De som är klara:

Matteprof

Pokerfreddie

Sylwester

Taxasviking

 

Osäkra:

Avsaknad (kan spela om det krisar, men egentligen bokad... så räknas bort preliminärt)

Ziddax

 

 

Ziddax, hur ser det ut för dig...? (svara på mitt pm eller här i tråden)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Från tävlingsledningen:

 

"Flytt av omgång 4 och 5.

 

Några spelare har hört påpekat att omgång fyra och fem krockar med Pokerforumkryssningen och Pokerfinnkampen. Då alla lag som som anmält sig till lagpokerligan gjort det till det spelschema som är satt kan vi inte ändra speldagarna utan ALLA lagens medgivande.

 

Vi har kollat med Klubbparti och de är OK med en flytt av spelomgång fyra och fem.

 

Förslag:

Omgång 4: 5/5 flyttas till lördagen 19/5.

Omgång 5: 12/5 flyttas till lördagen 26/5

 

För att flytten ska genomföras krävs att ALLA lagen är överens om att bägge omgångarna flyttas. Lagkaptenerna skall meddela oss sitt val senast på onsdag nästa vecka, d.v.s. 25 april. Om ingen röst kommer in räknas den som ett medgivande till flytt. Om ETT lag röstar nej blir det ingen flytt av någon omgång. Vi kommer inte att avslöja hur lagen röstar. Notera att det bara går att rösta om en flytt av BÄGGE omgångarna. Lagkaptenen skickar in sin röst till info@lagpoker.se senast 25/4."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...