Gå till innehåll

Cleara Expekt $5000 CashBack Bonus på SnG´s?


dafgaard

Recommended Posts

Hur är trafiken på SnG´s?

 

"In multi-table tournaments and sit 'n' go tournaments at least 15FPPs (depending on your poker VIP level) are given for every $1 paid tournament fee."

 

För $5000 krävs 100000FPPs.

För en $50+5 sng får man 75FPPs.

Vilket betyder att man behöver spela 1334st $55 sng´s för att få $5000 (=75% rb).

 

Rätta mig om jag räknat fel. Är det genomförbart? 30 dagar har man på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

44 om dagen? Förmodligen inte genomförbart om man vill ha något liv, nej.

 

Iofs finns det ju folk som kör 20 sit n goes åt gången och då borde det ju inte ta mer än max 2 timmar om dagen.... Så kanske ska rätta svaret till jävligt omöjligt för just mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men som jag fattade det så uppdateras VIP-statusen efter 3 månader.

 

vissa som spelade mkt på expekt i deras gamla klient i jan/feb fick börja på högre VIP-nivåer

 

om du inte gjort det men spelat nått innan mars, kan du göra så här..spela ihop så många Fpp du vill ha för en ny nivå, några dagar innan mars är slut börjar du din 30 dagars period och kommer från den 1 april få snabbare FPP's..(högre VIP-nivå)

 

 

 

men om du aldrig spelat på expekt innan mars finns det ingen möjlighet att öka VIP-nivå innan maj vilket är för sent för promon

 

ganska bra bonus, vet många som fått börja på högsta VIP-nivån och då räknas ju bonusen som typ 250% rb vid spel på enbart SnG's

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju 2 alternativ nu

 

Hämta din $600-välkomstbonus nu

 

CashBack Bonus upp till $5,000

 

Kan man köra båda dom här ? nu har jag ett konto på Expekt men jag har inte spelat där sen tiden på Prima men dte kan väl inte spela nån roll för välkomstbonusen ? den gäller väl alla nu sen dom bytt till IPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick svar att man inte kunde kombinera bonusarna, men en annan som frågade fick svaret att man kunde köra dom samtidigt.. någon som vet?

 

Kollar du terms and condition på cashback-erbjudandet så verkar det inte gå att kombinera med andra erbjudanden, men du kan ju maila supporten och fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...