Gå till innehåll

SAJT: InterPoker.com


RaMz

Recommended Posts

Jag har signat upp mig på Interpoker från pokerlistings.com för att få den saftiga signupbonusen. Har mailat ett antal gånger och skickat mitt telefonnummer fler fånger till supporten men inte fått nåt svar alls.

Kan någon som spelat där ett tag berätta lite vad jag har att vänta mig av sajten och spelarinivån då på NL, om signupbonusen funkar och hur den där månadsbonusen funkar.

Tack. :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 551
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite funderingar kring SnGs på Interpoker..

spelat 2 st nu ,, första gången fick jag inga prispengar (kom 1a),, mailade å krånglade,, De skrev att ja redan fått dem men de blev inte insatta fören efter 3-4 dagar eller nått samtidigt som ja fick svaret ungefär.

 

Nu spelade ja en till för ca 2timmar sen,, och även denna gång har jag inte fått prispengar..

Nån som brukar spela SnGs på interpoker? Ska de ta flera dagar att få pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också gått och blivit h-a. Signade upp med USD100 i helgen för att få 90 dollars. Lite halvnervöst eftersom jag bara kört 0,5-1 på FL tidigare, men tänkte att ska jag gå gul kan jag göra det med lite bonus som fallskärm. Efter 1,5 timmars spel på FL 1/2 så har jag gått 50 plus och kan därför säga att min satsning kommer bli lyckosam :lol: .

 

Skämt åtsido så har jag ingen uppfattning om siten än, men vill gärna höra rapporter från andra som spelat lite mer. Och gärna om någon har kört turneringar där. Jag tycker turneringsinfon är lite rörig. Såg att de ska köra någon 3000:- freeroll men hittade inte den i listan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min personliga känsla är att FL-spelet på interpoker är lite svårare att slå än Partys, men helt klart +EV när man har bonus där.. NL har jag ingen erfarenhet av än, men rykten går i andra forum att några av de softaste NL-spelen på nätet hittas på Cryptonätverket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också haft lite problem med turneringar kom 8a i en och har inte ännu fått pengarna(en vecka senare), mailat till support men har inte fått något svar överhuvudtaget från dem.

Bonusarna och cashouts har inte krånglat så jag kommer antagligen stanna för månadsbonusarna men jag tänker inte lira nån mer turnering hos dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån annan som har problem med att räkna rakade händer?

enligt cryptocounter har jag spelat 514 i mina försök att cleara en bonus som kräver 500 rakade händer...när jag mailade supporten o frågade varför jag inte fått min bonus påstår de att jag bara spelat 398 rakade händer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var just tiden för hemskickning som jag syftade på ;)

 

Lustigt att så många gnäller på PIN koder, infaxade kopior på pass, körkort, styrkande av NETeller id osv.

Ingen som hört talas om säkerhet?

Vad skulle hända om sajten i fråga lämnade iväg pengar utan att styrka identiteten?

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får man 90 dollar varje månad som lojal spelare eller måste du sätta in 90 varje månad?jag satte in 90 dollar igår och spelade ca 3h, när jag tittade i cashiern senare stod det balance 213 dollar whitdrawable amount 123 dollar måste man cleara hela bonusen för att få 90 dollar eller?och i så fall måste jag göra det innan feb månad börjar?eller får jag en del av bonusen om jag inte hinner?mycket frågor nu men tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, hela bonusen men det handlar om 450 rakade händer så det tar några få timmar på två bord. Går liksom inte att misslyckas.

Ladda ner cryptocounter gratis så kan du kolla händerna men jag spelade två 0,5$-bord och det gick väldigt snabbt. Koncentrera dig på att vinna i stället och skit i att räkna händer. Det är ju lika lätt att vinna här som på Pacific och 24H!

Så fort du nått 450 händer clearas bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...