Gå till innehåll

MrHej goes Svenska Spel!


MrHej

Recommended Posts

:cry: Ja nu är det fan DAX!

Efter att slaskat runt på olika sidor i snart 1 månadstid utan att göra ett plusresultat någonstans.. Och losat runt 20K

Så får det bli SS som får mina sista 2000 kr!

 

Är en gedigen både Cash och tuneringsspelare, med erfarenhet av ca1 år med poker nu!

 

Har aldrig fört någon seriös statistik elr likandne, men kan tänkla mig att jag har cashat ut ca 150 K SEK, pengar som man vid det här läget gjort av med verkar det som :):shock:

 

Största skalper är väl 2:a plats i en TitanPoker tunering, som gav ca 3000 dollar..

Annars har man haft en del små vinster lite varstans, men tyvärr inga "monster-klonkar".. Men d kommer väl, förhoppnigsvis!

 

Till spelandet, komer det alltså bli SS spelandes CG.. 2.50/5 krs blinds!

Kommer väl bli en del Sngs och MTT förmodligen, men inga höga summor, då BR inte tilllåter detta för tillfället.. :cry:

 

Ska verkligen försöka hålla dessa nivåer nu, fastäm det egentligen inte är kul att spela så lågt, men hoppas denna dagbok, ska göra susen !!!

För det är så att "skotta" är ngt som jag finner mkt intressant och kul :)

Men som sagt, oftast något som visar negativt resultat i slutändan, iaf för mig!

 

Ska försöka slänga upp ngn HD ibland och så, snacka igenom lite grejer och så, alltid intressat när många "rör i gröten" :)

 

Tänkte försöka sätta upp realistiska mål till en början, för att sedan ändra dessa när rullen börjat växa!

 

 

 

MÅL

 

1:a 300kr + varje dag!

2:a Hålla nivåer, och ge fan i att RUSHA!

3:a Börja föra lite statistik, eget spel och motståndare!

 

 

ENJOY! Alla andra som spelar liknande nivåer på SS får gärna höra av er, kan vi föra trevliga diskussioner :) Och såklart alla andra med!!

 

GLHF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällen har flytit på bra, var till och med nära att hitta en liten trevlig klonk, men den uteblev i en 220 kronrs tunering.. Placerade mig 9:a av 93..

Låg dock mkt bra till på FT, pendlade mellan 2-5 plats.. Men korten ville inte väl, och jag kammar bara hem 588kr för 2.5 timmars slit :(

 

Bankrullen ligger för närvarande på 3700 kr, alltså pluss 1700 kr ..

Så det spräcker ju gott och väl dagsmålet på 300 kr :-D

 

Fortsätter och spelar SNG, och hopps formen håller i!

 

Rappoterar mer senare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar så mkt Stormen.. möjligen en SS- spelare?

 

Njae, lirar ytterst lite där. Satte in en femhudring där i november bara för att känna på motståndet. Lirar ytterst sällan där, men slaskar ibland runt under nicket nötkakan på allt från 1/2->2,5/5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara instämma med ovanstående kommentarer. För ditt eget bästa, gå ner i nivå! Spela 2.5/5 med 3,7k håller oftast inte i längden. Du ska helst åtminstonde ha 4 gånger så mycket för den nivån.

 

Köper han in för 500 kr vid borden så ska nog 20 inköp räcka.. Dvs 10k..

 

Om han nu inte satsar på att leva på pokern då kan det ju vara kul att ha lite mer.. =)

 

3,7k för 2,5/5 är vilket fall som helst lite för lite

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 inköp kan räcka ja, men det är inte att rekomendera. Själv vill jag helst ha MINST 30 inköp för nivån jag spelar på. Men som sagt, är man riktigt duktig, stabil och har en spelstil som inte genererar särskilt stora swings så kan kanske 20 inköp räcka, men det är i absolut minsta laget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...