Gå till innehåll

Vilka forvantningar har ni pa pokern?


goosty

Recommended Posts

Pokern ar for mig i dagslaget en extra inkomstkalla men jag har pa senaste tiden lockats valdigt mycket av tankarna av att eventuellt en dag kunna tjana sa mycket att jag skulle kunna vara pa vandrande fot med min laptop konstant.

Det ar langt ifran att vara en verklighet men det ar en ljuv tanke som kretsar runt pokern.

 

Vad ar eller kan poker en dag vara for er? Vad vill ni att det ska vara?

Utveckla garna detta ifall ni har lust.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern ar for mig i dagslaget en extra inkomstkalla men jag har pa senaste tiden lockats valdigt mycket av tankarna av att eventuellt en dag kunna tjana sa mycket att jag skulle kunna vara pa vandrande fot med min laptop konstant.

Det ar langt ifran att vara en verklighet men det ar en ljuv tanke som kretsar runt pokern.

 

Vad ar eller kan poker en dag vara for er? Vad vill ni att det ska vara?

Utveckla garna detta ifall ni har lust.

 

 

Tja, som det är i nuläget så är pokern bara ett roligt tidsfördriv för mig. Märker dock att jag har vissa anlag för turneringspoker och ska försöka utveckla det inom en snar framtid. Tyvärr så tar det ju en hel del tid och när man som jag jobbar heltid och dessutom äger en gård finns det ju annat att göra.....:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...