Gå till innehåll

VCpoker 100% upp till $500


FinskeFisken1

Recommended Posts

Ja, hur länge tar det att cleara denhär bonusen om man spelar nl50?

 

Alltså hur många raked hands?

 

Jag är ny i bonushorandets värld så jag har en annan dum fråga: Det står att man får cirka 100 actionpoints per dollar som tas i rake, och att man får loss en dollar från bonusen var 125e poäng. Alltså clearar man samma $500-bonus som i rubriken med cirka 625 10+1 dollars sitngos? Inte ett bra sätt med tanke på hur sällan sitngos startar på VCpoker men är principen rätt?

 

Och ännu en: Om raken i en nl50-hand är mindre än en dollar, får man ändå motsvarande actionpoint-summa för handens rake, eller gäller detta bara för rake på minst $1?

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, hur länge tar det att cleara denhär bonusen om man spelar nl50?

 

Alltså hur många raked hands?

 

Jag är ny i bonushorandets värld så jag har en annan dum fråga: Det står att man får cirka 100 actionpoints per dollar som tas i rake, och att man får loss en dollar från bonusen var 125e poäng. Alltså clearar man samma $500-bonus som i rubriken med cirka 625 10+1 dollars sitngos? Inte ett bra sätt med tanke på hur sällan sitngos startar på VCpoker men är principen rätt?

 

Nej, detta gällde när VC låg på Tribecanätverket. Villkoren på i-pokernätverket är betydligt sämre.

Se http://www.bonuswhores.com/victor-chandler.php för info

 

Och ännu en: Om raken i en nl50-hand är mindre än en dollar, får man ändå motsvarande actionpoint-summa för handens rake, eller gäller detta bara för rake på minst $1?

Tack

Du får 1AP för rake $0,25-$0,50 - 2AP för $0,51-$1,00 - 4 AP för 1,01-1,50 osv
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag använde deras bonuskoden 500BONUS när jag satte in $500 och fick upp på listan att jag har pågående bonus att ta.

Sen har jag kollat närmare och det visade sig att när du sätter in minst $150 när du använder bonuskoden får du en "token" till en turnering. Det visade sig att jag inte hade fått någon token så jag kontaktade supporten som visade vara inte insatt i någonting. Han undrade vad jag pratade om och vad skulle turneringen vara värt. Då hänvisade jag till VC hemsida.

 

"As if the prospect of a 100% Match Bonus wasn’t enticing enough, we’re sweetening the pot even more with a Free Tournament Token into our daily $3000 Double Stack Freezeout ($50 + $5) when you make a minimum first deposit of $150. You read that right. For an additional $130 deposit above the minimum, we’ll immediately give you $55 in cash value back with a seat into our always exciting $3k Freezeout. That’s good value for a free token and don’t forget, that larger deposit will also pay you back a bigger match bonus, so you win either way."

 

Vad han sade efter han har "läst" som han påstår har gjort, sade han först att jag måste sätta in minst $150. Det hade jag gjort och dessutom mycket mer än 150 vilket jag hade sagt till honom innan. Plötsligt sade han det är ”not more or lest than $150”. Så det finns plötsligt en maxgräns. Då påpekade jag att i texten finns det inte max insätting när det gäller token. Men naturligtvis tyckte han att han var färdigt med mig. Tack för den fantastiska hjälpen!!!

Jag kommer att kontakta en annan support, men vill ha lite hjälp och höra hur ni tolkar texten ovan för att min engelska inte är så bra som den borde vara.

 

Klabbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...