Gå till innehåll

Bli rik på Karl "all-In" Möller och Arash!


SimbaPoker

Recommended Posts

Bli rik i Tallinn

 

SimbaPoker ger dig en unik möjlighet att vinna en andel i två av Team SimbaPokers medlemmars vinster under det kommande Poker SM i Tallinn.

 

I morgon, Söndag den 4:e Mars, kl 18:00 kommer det spelas en $20 Texas NL freezeout på SimbaPoker med $1000 garanterat i prispotten med 2 bonuspriser till ettan och tvåan

 

Förstapristagaren vinner en 10% andel i den världskända popstjärnan och Team SimbaPokers featured Spelare “Arash” (kolla in honom på http://www.arash.se)

 

Andrapristagaren vinner en 10% andel i Team SimbaPokers Karl ``All-in´´ Möller

 

Om du känner att du själv kommer att kunna göra bättre ifrån dig i Tallinn så har du möjligheten att vinna ett säte till Poker SM själv via våran $100 Texas NL Super satellit, som börjar imorgon, Söndag, 4:e Mars, kl 14:00. SimbaPoker garanterar ett komplett paket med Buy-in, Hotell samt pengar till flyg (Värde 23000:-)

 

 

Vi ses i Tallinn

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

 

Arash är en artist som är mycket mer känd utanför Sveriges gränser än vad han är bland oss flesta här i detta avlånga land. Sofia Källgren är känd för en miljard kineser men är bortglömd/okänd av oss här hemma. Om man kallar henne för världskändis skrattar ni säkert här hemma, men i Kina nickar de instämmande. Så när vi skriver att Arash är världskänd kanske ni inte håller med, men stora delar av den arabiska världen skulle hålla med!

 

Tag chansen ikväll 18:00, var med och slåss om "pocenten", den är viktig!

 

Vänliga hälsningar

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förlåt, jag är trött och tiltad. Tyckte för stunden att simbapoker var de överlägset fulaste namnet på en pokersite hittills. Jag trodde seriöst att de var ett skämt men sen gick jag in på arash hemsida och lyssnade på hans musik, då blev allt bättre.

EDIT: Gnuf är också ganska fult namn. kanske fulare om det är till någon tröst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förlåt, jag är trött och tiltad. Tyckte för stunden att simbapoker var de överlägset fulaste namnet på en pokersite hittills. Jag trodde seriöst att de var ett skämt men sen gick jag in på arash hemsida och lyssnade på hans musik, då blev allt bättre.

EDIT: Gnuf är också ganska fult namn. kanske fulare om det är till någon tröst.

 

 

Haha du är helt tiltad. Namnet "SimbaPoker" knäcker ju arash låtar. Skulle hellre sitta en hel dag och gå igenom allt vad simba har som inte de andra har än att lyssna på arash. FFS bättre kan du, S N dubbel-O K e musik ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt att folk bashar att Arash inte skulle vara världskänd, eller är man bara världskänd om man är känd i Sverige och staterna?

 

Kan annars hålla med om att Simbapoker inte låter perfekt i mun, precis som Gnuf och Bambapoker, inte låter right on.

(expekt är enligt mig ett riktigt bra varumärkesnamn i jämförelse)

 

Loggan för Simba är dock riktigt bra, klienten är härligt stilren, den inbyggda supporten är superb.

Grafiken på markerna och ljudet är mina två stöttestenar

Sen när det blir ens tur, så vill jag att det bara skall låta och blinka, inte att klienten skall poppa upp.

 

Mitt helomdöme av Simbapoker är dock väldigt positivt.

Den garanterat trevligaste supporten, enormt lyhörd, vänlig samt hjälpsam.

Skön klient med enorm potential, där man också känner att vi spelare kan påverka vilka spel som skall läggas upp och när. Reklamrutan i paus är en skön och smart idé.

 

 

Ser fram emot att vinna en plats till SM och att med stoltet bära Simbas logga på mitt bröst ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

 

Arash är en artist som är mycket mer känd utanför Sveriges gränser än vad han är bland oss flesta här i detta avlånga land. Sofia Källgren är känd för en miljard kineser men är bortglömd/okänd av oss här hemma. Om man kallar henne för världskändis skrattar ni säkert här hemma, men i Kina nickar de instämmande. Så när vi skriver att Arash är världskänd kanske ni inte håller med, men stora delar av den arabiska världen skulle hålla med!

 

Tag chansen ikväll 18:00, var med och slåss om "pocenten", den är viktig!

 

Vänliga hälsningar

 

SimbaPoker Crew

 

Kanske du borde sätta dig ner och fundera på vad begreppet världskänd egentligen bör innefatta. Ungefär på samma sätt som att utmåla det där hotellet i Tallinn som ett lyxhotell. Vill man vinna respekt och få förtroende som en saitrepresentant bör man använda synonymer för det man beskriver som verkligen motsvarar det verkliga objektet.

 

Sen att påstå att en miljard kineser ser Sofia Kjellgren som en världskändis är enbart tramsigt. Ja hon har varit och sjungit in en skiva på kinesiska, men du kan vara övertygad om att den största delen av Kinas befolkning inte har en susning om vem hon är, än mindre bryr sig om det heller. Sen kan ju hennes skivbolag och manager påstå det, men det gör det knappast mer sant för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske du borde sätta dig ner och fundera på vad begreppet världskänd egentligen bör innefatta. Ungefär på samma sätt som att utmåla det där hotellet i Tallinn som ett lyxhotell. Vill man vinna respekt och få förtroende som en saitrepresentant bör man använda synonymer för det man beskriver som verkligen motsvarar det verkliga objektet.

 

Sen att påstå att en miljard kineser ser Sofia Kjellgren som en världskändis är enbart tramsigt. Ja hon har varit och sjungit in en skiva på kinesiska, men du kan vara övertygad om att den största delen av Kinas befolkning inte har en susning om vem hon är, än mindre bryr sig om det heller. Sen kan ju hennes skivbolag och manager påstå det, men det gör det knappast mer sant för det.

 

Hej kjell-fr,

 

Vi bytte direkt texten på forumet till mycket bra hotell istället för lyxhotell, när någon som redan besökt hotellet påpekade detta. Som jag skrev, så utgick vi från att Hotellets egen information var korrekt, där dom säger sig vara ett "luxurious Hotel". Litar på GDaily i det fallet..

När jag tänker efter... har vi skrivit någonstans vilket hotell våra spelare ska bo på? hmmmm ;) Tror inte det....intressant...:-P

 

När det gäller Arash, så är han stor i Hela arabvärlden, också stor bl.a. i Polen, Tyskland.

 

kjell-fr, vad skulle du vilja kalla Arash för? Kanske bara sångaren, eller artisten?

 

Ha en bra kväll,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kalla bara saker för vad de egentligen är. Har du hört historien om pojken som ropade om vargen?

 

(Har för mig att Arash inte är arab utan Persier. Har en viss känsla är att han är störst där och inte i arabstaterna.)

 

Hej Kjell-fr,

Du kan läsa mer om Arash på hans hemsida http://www.arash .se, där finns all info om honom.

 

Och när det gäller lyxhotell, definitionen av lyxhotell är väl olika för vad olika människor tycker är lyx i olika delar av världen, gissar jag.

Man brukar gå efter hur många stjärnor hotellet har i bedömningen av det. Sen kan man naturligtvis tycka att ett 5 stjärnigt Hotell i Vegas är lyxigare än ett 5 stjärnigt hotell i Tallin.

 

Ha en bra kväll!

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I kvällens turnering där 10% i Artisten Arash och allas vår Karl "all-in" Möller gick att vinna, så vann följande:

 

nic "tjv64" på SimbaPoker, vann 10% i Arash (http://www.arash.se), av vad han vinner i SM turneringen i Texas NL Holdem i Tallin den 11- 14 April 2007!

 

nic "Budda_Encore" på SimbaPoker, vann 10% i Karl "all-in Möller", https://www.simbapoker.com/team/player.php?id=3 , av vad han vinner i SM turneringen i Texas NL Holdem i Tallin den 11- 14 April 2007!

 

 

Tack för att ni spelade och nu håller vi tummarna för er, Kalle och Arash!

 

Ha en bra kväll!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...