Gå till innehåll

när verifera ni kontot ????


MadMulken

Recommended Posts

Seriöst.... Kolla upp med sajten vad de har för krav när man sätter in och tar ut med Visa innan ni börjar göra det. Gör ni inte det före så ska ni inte sitta och klaga massa.

 

Jag kör alltid med Neteller på Everest och jag har aldrig behövt skicka in några uppgifter. Precis som på Prima...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med anledning av att verifieringsavdelningen har en betydande volym av verifieringar att gå igenom just nu kan det dröja något längre än vanligt innan vi verifierat en spelares konto. Om du skickat alla handlingar vi efterfrågat tar det normalt 1-2 affärsdagar innan ditt spelarkonto har verifierats men nu kan det dröja ytterligare några dagar innan ditt spelarkonto verifierats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har nog hålt på att skicka in olika uppgifter nu i en - två veckor...

först så skickade jag in allt som de ville ha...men det var för dålig upplösning på det....så då fick jag ta och skicka om allt igen.....men efter det så gick det såklart inte för då kom dom på att dom skulle ha ett screenshoot utav mitt moneybookers konto......sen så när man skickar in en uppgift så tar det två dagar innan man får svar på om det är något fel på den.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ärligt talat Everest, vad fan är det med er? Idag när jag loggar in så möts jag av texten att mitt konto måste verifieras innan jag kan få min bokade utbetalning. Kan ni inte i alla fall berätta varför ni behöver verifiera kontot helt plötsligt och vilken ovanlig aktivitet som har pågått på mitt konto lately? Och hur ska jag kunna scanna in mitt kreditkort när jag aldrig i mitt liv haft ett? Det är så sjukt irriterande när man verkligen behöver pengarna och Everest plötsligt bestämmer sig för att sätta käppar i hjulet helt utan anledning. Ge er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, detta har alldrig hänt mig konstigt nog. har spelat från massa olika ip adresser och gjort många utbetalningar. Jag har för tillfället inget leg så det vore ekonomisk katastrof för mig om dom fick för sig att spärra kontot. Har inget netteller så jag cashar till visa.

 

Hur stora summor brukar du casha ut? Jag hade inga problem vid $1k, men vid $3k var jag tvungen att verifiera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stora summor brukar du casha ut? Jag hade inga problem vid $1k, men vid $3k var jag tvungen att verifiera.

 

Finns ingen logik hos Everest när det gäller detta, hade inga porblem å casha ut 3000 men nu kräver de verifiering när jag skall ta ut 1500..... Tips till Everest skall ni använda er av den här skiten, se då till att verifiera kontot INNAN nån sätter in pengar på er site, det är ju trots allt då en oskyldig person kan rippas om nån har ett stulet kort etc......

 

( Naturligtvis förstår jag att det helt skulle döda tillströmningen av nya spelare, och det är ju mycket värre än att nån skulle rippas... Lol hycklare.... )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tro fan jag också åkte på den här skiten just när jag skulle casha ut lite pengar för att spela den nya generösa parbet-bonusen.

och varför VARFÖR kräver man att jag ska skicka kopior på mitt kreditkort när jag ALDRIG HAR ÄGT ELLER ANVÄNT ETT KREDITKORT???

kul om man har poker som sin enda inkomst och plötsligt vägras ta ut pengar när det är dags för räkningarna. helt oacceptabelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var tvungen att verifiera nu p.g.a. ovanlig aktivitet. Skulle ta ut till Neteller. Har säkert gjort 30 talet uttag innan detta både till VISA och neteller.

Jag tycker det är bra att det stoppar min betalning, den var ganska stor och de vill ju veta att ingen annan tar ut mina pengar eller att det är något annat fuffens.

Tur också att de satte tillbaka det beloppet jag skulle ta ut och lät mig spela för de pengarna, för om det skulle vara så att någon tjyv försökte sig på mina pengar så kan de inte få dem direkt, utan måste spela bort dem, det känns skönt för att spela bort hela min rulle tar säkert flera minuter om man är lite dum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan sajtrepresentanten förklara varför ni kräver bilder från mig på kreditkort som jag aldrig har använt på eran sida? Förstår inte varför det skulle vara nödvändigt. Måste även fylla i något formulär för det som jag ska scanna in. Räcker det inte med att jag skickar in bild på legitimation?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan sajtrepresentanten förklara varför ni kräver bilder från mig på kreditkort som jag aldrig har använt på eran sida? Förstår inte varför det skulle vara nödvändigt. Måste även fylla i något formulär för det som jag ska scanna in. Räcker det inte med att jag skickar in bild på legitimation?

 

Undrar jag också, är nått jävla skit man ska skriva ut och skriva under med, lixom ni som skickat in grejer och fått kontot verifierat, vad har ni skickat in? )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar jag också, är nått jävla skit man ska skriva ut och skriva under med, lixom ni som skickat in grejer och fått kontot verifierat, vad har ni skickat in? )

 

Har du fårr ditt nerstängt nu? Fan måste fixa legg fort som satan, känns som dom gör det bara för att varifiera alla användare. Snart blir det väll min tur.

 

Så länge det inte är någon ovanlig aktivitet så kommer inte kontot bli spärrat va everest?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du fårr ditt nerstängt nu? Fan måste fixa legg fort som satan, känns som dom gör det bara för att varifiera alla användare. Snart blir det väll min tur.

 

Så länge det inte är någon ovanlig aktivitet så kommer inte kontot bli spärrat va everest?

Dom spärrar ändå inte kontot. Man kan spela för pengarna fortfarande. Det är bara det att man inte kan sätta in eller ta ut förrän man har verifierat kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...