Gå till innehåll

Full tilt nere nu?


mgps

Recommended Posts

Tjugotvå timmar efter att mina sng´s frös har jag nu fått någon slags respons från Full Tilt Poker...

 

 

Och drygt två dygn efter att sidan hängde sig har Full Tilts support (efter en jävla massa tjat) skickat tillbaka mina pengar.

 

Så forumrepresentanten, om jag mot förmodan väckte dig med mitt PM, så kan du somna om nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Dessutom för jag dagbok över mitt spelande, lirar 6st bord nl50/100 i 3h utan att kolla saldot. Sen brukar jag spekulera i vad resultatet blev, det kan diffa på väldigt mycket, vilket ibland kan vara väldigt nöjsamt :lol:

 

Jag skulle gissa på att jag ligger 250$ plus för kvällen men det kan vara allt från 100-450 :shock: Skall bli en spännande överraskning när jag kommer in!

 

Någon annan som fö. gör på samma sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade pricis träffat nötfärgen, skulle bara ta betalt. Har bara lirat på FTP i några dagar, är detta vanligt förekommande? I så fall skall jag plocka ut mina pengar illa kvikt.

 

 

Första ggn det inträffat när jag spelat, men läser du i den här tråden ser du att det var ett fel i mars och ett fel i april

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken skitklient.

Var rätt lugn först. Drabbades av stora connection-problems, då jag lirade 6 st $24 turbos sng`s. Blev timed out, i var 3e hand kanske. Ruskigt irriterande, dock får väl kompensation för det hoppas jag.

 

Nu testar jag logga in igen. Då saknar 300 dollar helt plötsligt?! Hur fan kan pengar försvinna för att klienten har problem med anslutningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...