Gå till innehåll

När är det sämst spelare


mukkitre

Recommended Posts

Beror väl lite på vilken sida du spelar på.

Allmän känt borde väl vara att Svenska Spel är finemang på helgkvällar och afterwork i allmänhet.

Sidor där du hittar amerikansk fisk är ju oftast jävligt fint på tidiga lördag och söndagmorgnar, deras fylleslask i full rulle. (med betoning på TIDIGA typ 3-6 på morgonen)

 

Men detta är väl i det närmaste sunt förnuft, klarar man inte av den problemlösningen kanske man inte alltid hittar plusset på poker oavsett hur mycket fisk det finns? :rolleyes:

 

Skämt åsido, beror väl mest på vilket nätverk du befinner dig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror väl lite på vilken sida du spelar på.

Allmän känt borde väl vara att Svenska Spel är finemang på helgkvällar och afterwork i allmänhet.

Sidor där du hittar amerikansk fisk är ju oftast jävligt fint på tidiga lördag och söndagmorgnar, deras fylleslask i full rulle. (med betoning på TIDIGA typ 3-6 på morgonen)

 

Men detta är väl i det närmaste sunt förnuft, klarar man inte av den problemlösningen kanske man inte alltid hittar plusset på poker oavsett hur mycket fisk det finns? :rolleyes:

 

Skämt åsido, beror väl mest på vilket nätverk du befinner dig..

 

...men detta gäller ju enbart PokerStars allt annat är väl irrelevant i den här tråden!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Varför de oseriösa svaren? Det är en fullt berättigad fråga. Det är klart att det skiljer sig åt vid olika tider på dygnet / veckan.

 

Själv har jag haft mina bästa sessions (dock FL) på tidig eftermiddag. Men jag har för lite underlag för att dra några slutsatser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför de oseriösa svaren? Det är en fullt berättigad fråga. Det är klart att det skiljer sig åt vid olika tider på dygnet / veckan.

 

Själv har jag haft mina bästa sessions (dock FL) på tidig eftermiddag. Men jag har för lite underlag för att dra några slutsatser.

 

sori mejt :(

 

För ett år sedan så hade jag en personlig regel: Aldrig spela innan kl00, gällde både stars och prima på den tiden. Sjukt stor skillnad på motståndet. Men jag var ju också bara marginellt vinnande då. Nu för tiden behöver jag inga regler av den kalibern, vilket är skönt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...