Gå till innehåll

Recommended Posts

Var jefligt sugen på att lira lite poker igår, söndag. Ringer till klubben och får svaret att turren är uppskjuten till 18.00 pga hockeyn. Glider ner till 18.00 och får svaret att turren minsann startade kl 17.00 pga "det kom en massa folk".. Argh! Bestäm er!

 

EDIT: Bara för det ska jag vinna på tisdag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var tråkigt.

 

Men när vi kommer ca 15 pers till kl.17 då kan det omöjligtvis vara så att turnerigen kan starta 18 bara för att en-tre personer har bett om att få flytta turren för att dom inte kan komma i tid.

 

Ska en turnering flyttas ska det gå ut till alla och inte ändras dagen innan eller samma dag.

 

Angående tisdag kan jag tyvärr inte hjälpa dig utan jag vinner som vanligt.

 

Däremot kommer jag inte kunna vara med i helgen för jag befinner mig i Tallin för finnkampen i poker..

 

http://www.pokerfinnkampen.com:!:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja det fattar jag också. Men det kändes jävligt frustrerande ändå.. jag var ju toksugen på att lira! (hmm, undrar om det är bra egentligen :mrgreen: )

 

Skitsamma, tider brukar ju hållas så det var säkert en engångsgrej. Men hur fan kan man prioritera en hockeymatch före ett bra parti poker? Är ju också en gåta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var jefligt sugen på att lira lite poker igår, söndag. Ringer till klubben och får svaret att turren är uppskjuten till 18.00 pga hockeyn. Glider ner till 18.00 och får svaret att turren minsann startade kl 17.00 pga "det kom en massa folk".. Argh! Bestäm er!

 

EDIT: Bara för det ska jag vinna på tisdag!

 

 

hmm, kanske ska komma ner nån gång framöver o visa lite moves?!?! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...