Gå till innehåll

Stan James Bonusen


MacDaddy

Recommended Posts

Har för mig att det är contributed + att det ska vara spelare från StanJames siten så om du spelar mot spelare som loggat in från t ex bet365 , unibet osv så kan du rakea hur mycke du vill....utan att det räknas.

 

Läste om den siten för 6-8 månaders sen och då var det så om jag inte blandat ihop det med något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Hej Jimmy,

 

Nej de har nog fått lite fel på 0.5/1 måste du tillföra 2 dollar i potten och potten måste vara 5 dollar eller mer det räcker :-). Du kan kolla varje dag hur många händer du har spelat genom att emaila in.

 

Vänligen,

 

Herbert

 

Stan James"

 

Svår på frågan Läste på ett forum detta:

 

"Tror du måste spela mot Stan James spelare för att det skall räknas mot bonusen och att dom måste vara contributed. Så den är mer eller mindre omöjlig, heads up är det väl som gäller isof antar jag."

 

Stämmer det att man måste lira mot SJ spelare? :S

 

Mvh Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denhär bonusen är helt okej, särskilt om man spelar en del heads up så är den mycket bra. Men se till att fråga supporten före att du kan använda koden.

Jag skickade mail och en herbet från supporten sade att det var okej.

Men när jag senare talde med livesupporten var dom helt oförstående och tänkte bara ge mig de vanliga 100 dollars bonusen, men när jag sa att herbert hade låvat mig så ordnade det sig.

Så snacka med herbet, han verkar vara en reko kille:lol:

Man får den också i vågor först 100dollar sen ytterligare 150 efter 1000 händer och yttreligare 250usd efter 2000 händer totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...