Gå till innehåll

Svara på enkät - få ett markerset


PartyPoker

Recommended Posts

Det här är bara en liten heads-up att vi senare i veckan kommer att lägga upp en enkät här på forumet. De 200 första som besvarar den kommer att få ett markerset skickat till sig som tack för hjälpen.

 

Vi håller på att slipa på de sista frågorna just nu och siktar på att lägga upp den under morgondagen.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir att snabbt kryssa i svaren på måfå då, så man hinner skicka in snabbt. ;-)

Precis min tanke!

 

Det kanske blir fler svar om de delar ut 150 markerset till de första 150 och sedan lottar ut 50 bland de övriga som har svarat inom en vecka. Eller så skickar ni mig en t-shirt (mycket smutstvätt hemma nu) så lovar jag att svara på er enkät. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är bara en liten heads-up att vi senare i veckan kommer att lägga upp en enkät här på forumet. De 200 första som besvarar den kommer att få ett markerset skickat till sig som tack för hjälpen.

 

Vi håller på att slipa på de sista frågorna just nu och siktar på att lägga upp den under morgondagen.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

OK, nu är det den 25:e... När kommer den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att de helt enkelt valde ut 200 och postade iväg en enkät, för här på forumet verkar den inte dyka upp.

 

FYP

Det här är bara en liten heads-up att vi senare i veckan kommer att lägga upp en enkät här på forumet. De 200 första som besvarar den kommer att få ett markerset skickat till sig som tack för hjälpen.

 

Vi håller på att slipa på de sista frågorna just nu och siktar på att lägga upp den så snart som möjligt.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Hmmm, inte för att detta är så viktigt men det är bättre att inte gå ut med datum än att säga ett datum och inte hålla det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är bara en liten heads-up att jag senare i veckan kommer att spela en $11 sit n go turnering. De tredje första kommer att få en summa insattt på sitt pokerkonto som bevis på bra spel.

 

Jag håller på att spara ihop dom sista pengarna just nu och siktar på att ha 11 dollar på onsdag.

 

Med bästa hälsningar,

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...