Gå till innehåll

Join the PPA today! - mail från Fulltilt


FraXioN

Recommended Posts

Antar att alla med fulltilt-konto fått detta mail?

Tänkte eventuellt köra en av bonusarna, antingen $50 eller $100. Det jag undrar är om någon vet om bonusen clearas parallellt med signupbonusen?

Jag fick en special-bonus förut som clearades parallellt med signupbonusen vilket resulterade i över 100% rakeback :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonus e ju alltid bra men ....

Jag undrar var "the donation" tas ifrån ?

1. Tas den från kontot när jag signar för den 2. eller tas den från bonusen

3. eller ger ftp den donationen??

 

Om jag förstått rätt så får du själv betala donationen med tex ditt kreditkort när du signar upp hos PPA.

Så tex:

Du signar upp på PPA och betalar $20. Efter att ha spelat ihop 1000 FTP på fulltilt så erhåller du en $50 bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lustiga är att man måste ange namn och adress exakt som det står på mitt kreditkort.. nu är det så att min adress innehåller både Å , Ä och Ö vilka deras korkade webformulär inte accepterar så jag KAN inte sätta in pengar hos dem. (har försökt med A och O men det funka inte)

 

De får väl klara sig utan mitt stöd tills de inser att världen inte bara består av Amerikanska bokstäver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte vara så himla noga med adressen...

Slängde iväg min betalning och kom på efteråt att kortet är registrerad till min gamla adress.

Gick bra ändå.

 

Undrar vad PPA kommer att tycka om tillströmmingen av en hel del utländska medlemmar...

 

Problemet är uppmärksammat.

 

Däremot så ska det inte vara några problem, tills dess att problemet är återgärdat, att ersätta med A och O.

 

Trevlig helg!

Full Tilt Poker

 

Det lustiga är att man måste ange namn och adress exakt som det står på mitt kreditkort.. nu är det så att min adress innehåller både Å , Ä och Ö vilka deras korkade webformulär inte accepterar så jag KAN inte sätta in pengar hos dem. (har försökt med A och O men det funka inte)

 

De får väl klara sig utan mitt stöd tills de inser att världen inte bara består av Amerikanska bokstäver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är uppmärksammat.

 

Däremot så ska det inte vara några problem, tills dess att problemet är återgärdat, att ersätta med A och O.

 

Trevlig helg!

Full Tilt Poker

 

Har dom inte gjort någon fix de sista dagarna så funkar det inte med A och O. Jag provade nämligen detta det första jag gjorde. Jag kan skriva det och formuläret accepterar det men sen accepterar de inte min kreditkorts kreditering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grebgokz, ksn du PMa mig den informationen du försöker mata in så skall jag kolla direkt med teknikerna.

 

Med vänliga hälsningar

Full Tilt Poker

 

 

Tack för erbjudandet men jag avstår nog. Det är inte så viktigt.

 

Problemet är ju att de uppgifter jag matar in måste stämma EXAKT med de uppgifter som står på fakturan från mitt kreditkortsföretag (mastercard) och jag ska ärligt säga att jag inte har en aning om vad det står där för jag har aldrig fått någon faktura därifrån (får ju bara kontoutrag från min bank). Men säkert är att det innehåller både Å och Ö vilket jag inte kan mata in i deras formulär. Det har ju fungerat på andra ställen där man sätter in pengar och som också kräver denna matchning men då har det gått att skriva Å, Ä och Ö i formulären.

 

Så hälsa teknikerna att man inte kan använda Å, Ä eller Ö i deras formulär. Borde ju vara problem för tyskar också typ Ü tjecker Û, danskar och norrmän med deras Ø

 

Nåväl som sagt jag kommer inte hinna utnyttja denna bonus men det spelar ju ingen större roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...