Gå till innehåll

Party crashar


jaken

Recommended Posts

Jag Tiltar lite just nu och är lite upprörd men det har inget att göra med någon bad beat eller något sånt. För ett litet tag sedan började min pokerklient(party poker) krascha lite nu och då. Den hänger sig och man löser problemet med att avsluta programmet och starta om det så hoppar man in på borde igen.

 

Fram till nu har jag inte orkat undra varför men nu precis så hängde sig klienten när jag floppade kåken 4 andra med i potten och det blev mkt pengar som inte gick till mig :rolleyes: startade om allt för det brukar inte krasha flera gånger samma kväll. Får KK och krash. -> Tilt

 

 

Det jag undrar är har fler samma problem beror det på partys nya uppdatering eller ligger problemet hos mig och min dator. Har som aldrig tidigare haft problem utan det har dykt upp nu på senaste tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag Tiltar lite just nu och är lite upprörd men det har inget att göra med någon bad beat eller något sånt. För ett litet tag sedan började min pokerklient(party poker) krascha lite nu och då. Den hänger sig och man löser problemet med att avsluta programmet och starta om det så hoppar man in på borde igen.

 

Fram till nu har jag inte orkat undra varför men nu precis så hängde sig klienten när jag floppade kåken 4 andra med i potten och det blev mkt pengar som inte gick till mig :rolleyes: startade om allt för det brukar inte krasha flera gånger samma kväll. Får KK och krash. -> Tilt

 

 

Det jag undrar är har fler samma problem beror det på partys nya uppdatering eller ligger problemet hos mig och min dator. Har som aldrig tidigare haft problem utan det har dykt upp nu på senaste tiden.

 

 

Jag har sett flera poster i olika forum om problem med Party efter att dom uppdaterade, just den typen av problem som du nämner. Det är nog bara att vänta ut det hela och inte spela alls till dom kommer med en ny uppdatering som fixar problemet. Slutar nog många spela tar dom kanske tag i problemet lite effektivare. Så svårt kan det väll inte vara att backa en version om dom inte kan lösa det fort. Så gör seriösa normala förtag när dom släpper en uppdatering som är kass och inte kommer någon fix för direkt efter att problemet blir känt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nu felet ligger hos party poker så kanske man kunde få höra från party poker representanten här på forumet om ni vet om problemet och vad ni gör för att lösa det tex hur stor prioritet det har. Känns ju som att en kraschande klient kommer att få er att tappa spelare om nått! Det är inte så kul att floppa the nuts och så hänger sig programmet! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört ett par spelare som har tagit upp problem efter senaste uppdateringen.

Kan du prova att installera om programvaran för att se om det hjälper? Och skicka mig därefter ett PM så att vi kan få kompensera dig för strulet.

 

Jag ska höra mig för när nästa uppdatering kommer.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört ett par spelare som har tagit upp problem efter senaste uppdateringen.

Kan du prova att installera om programvaran för att se om det hjälper? Och skicka mig därefter ett PM så att vi kan få kompensera dig för strulet.

 

Jag ska höra mig för när nästa uppdatering kommer.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Se där ja. Där har vi en representant som faktiskt svarar i trådarna. Bara hoppas att nästa fix/uppdatering kommer innan nästa bonus kommer. Det är så frustrerande med programvaror som inte fungerar tillfredsställande. :)

 

P.S. Jag har skickat dig ett PM som jag hoppas att du tar dig tid att svara på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...