Gå till innehåll

Stars tar pengar?


azN-

Recommended Posts

Hej!

 

Den senaste månaden har cirka 350kronor dragits från mitt konto utan att jag köpt något. Jag vet att det är pokerstars som pengarna har gått till eftersom det är just de beloppen som motsvarar $50. Ena gången syntes det inget på kontoutdraget och andra gången syntes det. Noterbart är att det har blivit så att jag har hamnat på minus i saldo, detta ska inte kunna hände med Visa electron som jag använder. En annan noterbar sak är att en kompis har råkat ut för samma sak, men för honom kom pengarna tillbaka några veckor senare.

 

Någon som varit med om samma sak eller vet hur man löser detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad trött jag blir på folk som kommer hit så fort dom har problem med en sajt...

 

KONTAKTA SUPPORTEN SÅ FÅR DU DET BÄSTA SVARET PÅ DIN FRÅGA

 

Är du redan trött? Har ju inte varit medlem så länge direkt. För övrigt går det utmärkt att ställa frågor i forumet då det finns representanter från pokerrummen här som gärna besvarar frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad trött jag blir på folk som kommer hit så fort dom har problem med en sajt...

 

KONTAKTA SUPPORTEN SÅ FÅR DU DET BÄSTA SVARET PÅ DIN FRÅGA

Dra åt helvete äckel!

EDIT: Och "folk som kommer hit"? har varit medlem i ett år mer än dig och du har inte varit här i en månad ens så håll bara tyst.

Är du redan trött? Har ju inte varit medlem så länge direkt. För övrigt går det utmärkt att ställa frågor i forumet då det finns representanter från pokerrummen här som gärna besvarar frågor.

Tack, det var ungefär det jag menade, men samtidigt kan någon svara om den personen varit med om samma sak och vet vad det handlar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dra åt helvete äckel!

EDIT: Och "folk som kommer hit"? har varit medlem i ett år mer än dig och du har inte varit här i en månad ens så håll bara tyst.

 

Jag har varit medlem här längre än dig, bara det att efter ett jag bytte dator kommer jag längre inte ihåg mitt lösenord så jag fick skapa en ny mail med ett nytt konto här.

 

Jävligt moget av dig att kalla mig äckel, jag hoppas moderatorerna stänger av dig för jag tänker då bojkotta pokerforum.nu om du inte blir det. Jag förtjänar inte denna behandling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit medlem här längre än dig, bara det att efter ett jag bytte dator kommer jag längre inte ihåg mitt lösenord så jag fick skapa en ny mail med ett nytt konto här.

 

Jävligt moget av dig att kalla mig äckel, jag hoppas moderatorerna stänger av dig för jag tänker då bojkotta pokerforum.nu om du inte blir det. Jag förtjänar inte denna behandling.

 

ROFL!!!

Du gör nog säkrast i att bojkotta alla pokersiter också för där finns faktiskt folksom kallar en för dumma saker i något som kallas chat.

 

Dessutom skrev faktiskt azN-

Får väl ta och ursäkta för mitt inlägg högre upp. Men min åsikt om folk som honom kommer jag inte ändra, dock ska jag försöka uttrycka mig bättre i framtiden.
så jag tycker nog att du ska godta ursäkten och sluta skriva meningslösa inlägg när folk ställer en allvarligt menad fråga på ett forum för att få hjälp/svar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ROFL!!!

Du gör nog säkrast i att bojkotta alla pokersiter också för där finns faktiskt folksom kallar en för dumma saker i något som kallas chat.

 

Dessutom skrev faktiskt azN- så jag tycker nog att du ska godta ursäkten och sluta skriva meningslösa inlägg när folk ställer en allvarligt menad fråga på ett forum för att få hjälp/svar.

 

Lägg av nu, om han oxå skriver att han har kvar samma åsikt om mig för att jag tycker att hans tråd är lite onödig kan jag inte godta någon ursäkt.

 

hur som helst har han ingen rätt att kalla mig "äckel" utan kan föra en normal diskussion, såna som inte klarar det utan vräker ur sig något sådant har jag en bestämd åsikt om som jag inte behöver dela med mig här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg av nu, om han oxå skriver att han har kvar samma åsikt om mig för att jag tycker att hans tråd är lite onödig kan jag inte godta någon ursäkt.

 

hur som helst har han ingen rätt att kalla mig "äckel" utan kan föra en normal diskussion, såna som inte klarar det utan vräker ur sig något sådant har jag en bestämd åsikt om som jag inte behöver dela med mig här.

 

Jag håller troligtvis med dig angående din åsikt rörande folk med ett dylikt språkbruk men jag hade valt att ignorera det. Vad du däremot inte verkar ha uppfattat är att...

vad trött jag blir på folk som kommer hit så fort dom har problem med en sajt...

KONTAKTA SUPPORTEN SÅ FÅR DU DET BÄSTA SVARET PÅ DIN FRÅGA

...också kan uppfattas väldigt provocerande.

 

Det är mycket vanligt att folk vänder sig till andra om råd/hjälp när de har problem eller frågor rörande en sajt. Då är dessutom ett pokerforum ett bra ställe för det. Dessutom är det allmänt vedertaget att versaler i ett internetforum betyder att man skriker vilket säkert förstärker känslan av ett påhopp.

 

No offense, ville bara förtydliga mitt något spydiga inlägg tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker bara att väldigt många kommer hit och "anklagar" en sajt för att göra fel när det i själva verket är personens eget fel (har ingen åsikt hur det var med detta fallet). Då tycker jag att man först och främsta ska kontakta supporten, får man inget bra svar där kan man vända sig hit för att vädra sina åsikter.

 

Mycket möjligt att det är Stars som har gjort något konstigt denna gång men då är det bättre att få det bekräftat/fixat av supporten innan man kommer hit och så får nån jocke syn på det o det snackas skit om en sajt som kanske inte gjort något fel o det resulterar i att 741 personer går runt o pratar skit om något som dom inte har något som helst belägg för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker bara att väldigt många kommer hit och "anklagar" en sajt för att göra fel när det i själva verket är personens eget fel (har ingen åsikt hur det var med detta fallet). Då tycker jag att man först och främsta ska kontakta supporten, får man inget bra svar där kan man vända sig hit för att vädra sina åsikter.

 

Mycket möjligt att det är Stars som har gjort något konstigt denna gång men då är det bättre att få det bekräftat/fixat av supporten innan man kommer hit och så får nån jocke syn på det o det snackas skit om en sajt som kanske inte gjort något fel o det resulterar i att 741 personer går runt o pratar skit om något som dom inte har något som helst belägg för.

 

Vad inte direkt menat som en "anklagelse", men jag tänkte att eftersom detta är pokerstars-delen kanske folk varit med om samma sak och vet vad det handlar om. Men jag vet inte, varför inte bara ta och stänga ner alla forum? Det finns ju alltid någon man kan kontakta inom de flesta ämnen istället för att fylla forum med, enligt dina åsikter, "onödiga" trådar.

Menmen, du har dina egna åsikter om folk som jag och jag får respektera det, lika mycket som att du får respektera mina åsikter om "folk som dig". Dock var det väldigt mycket över gränsen av mig med den opassande kommentaren.

 

EDIT: Och välkommen att stanna kvar på forumet. Jag fick, som nämnt av Juggler, en varning för inlägget och håller med om att den var befogad. Men är du rädd för att bli tvungen att läsa "onödiga" trådar så kanske du ska hålla dig borta från forum i framtiden. Ett annat tips är att du bara håller dig borta från mina trådar i alla fall, så slipper jag ditt gnäll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker bara att väldigt många kommer hit och "anklagar" en sajt för att göra fel när det i själva verket är personens eget fel (har ingen åsikt hur det var med detta fallet). Då tycker jag att man först och främsta ska kontakta supporten, får man inget bra svar där kan man vända sig hit för att vädra sina åsikter.

 

Mycket möjligt att det är Stars som har gjort något konstigt denna gång men då är det bättre att få det bekräftat/fixat av supporten innan man kommer hit och så får nån jocke syn på det o det snackas skit om en sajt som kanske inte gjort något fel o det resulterar i att 741 personer går runt o pratar skit om något som dom inte har något som helst belägg för.

 

Nej!

 

Eftersom vi har en represetant för stars här på forumet så går det utmärkt att fråga här.

 

Klagar du på poster i off topic forumet också eftersom de flesta poster där är ganska löjliga.

 

Pokerspelare är ganska värdefulla för stars, jag tycker det är skitbra att de fått ett eget forumsdel på pf.nu där man kan fråga vad som helst.

 

Har en sajt gjort fel och kan inte försvara sig så är det inte mer än rätt att 741 personer snackar skit om de. Kolla bara på exemplet med martinspoker, han killen hade nog aldrig fått sin resa om det inte var för pf.nu.

 

Det jag tycker är dåligt däremot är sånna som dig, folk som vaknar på fel sida sängen varje morgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

Ursäkta att jag inte kunnat vara inne och svara på era frågor på ett tag.

 

Låter märkligt med pengarna ska genast kolla med vår support. Skönt att de kom tillbaka, hör gärna av er via PM till mig om ni har problem i framtiden.

 

Mvh

PokerStars genom Johan

 

Saknas dock fortfarande $50 från i januari, men dessa pengar räknar jag inte med att få tillbaka då jag kanske väntat för länge med att ta upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Den senaste månaden har cirka 350kronor dragits från mitt konto utan att jag köpt något. Jag vet att det är pokerstars som pengarna har gått till eftersom det är just de beloppen som motsvarar $50. Ena gången syntes det inget på kontoutdraget och andra gången syntes det. Noterbart är att det har blivit så att jag har hamnat på minus i saldo, detta ska inte kunna hände med Visa electron som jag använder. En annan noterbar sak är att en kompis har råkat ut för samma sak, men för honom kom pengarna tillbaka några veckor senare.

 

Någon som varit med om samma sak eller vet hur man löser detta?

 

 

Har blivit exakt samma för mig fast jag har 710 kronor som pokerstars har tagit från mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså jag tror inte problemet ligger hos sidan. Samma sak hände mig då jag förde över 200$ från mitt konto med visakortet till neteller. Allt gick bra, 200$ togs ut från nordea. Sedan nästa dag ser jag att jag ligger -1400kr på kontot, gick genast till nordea för att få hjälp. Dom ringde Visa och det visade sig att dom hade dragit två gånger från kontot, nästa dag kom pengarna in till nordea igen. Fick dock betala runt 90kr i slutet av månaden pga att jag övertrassera kontot. Så gå till banken eller ring Visa så kommer de nog hjälpa dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...