Gå till innehåll

Stora "Hur mår du?"-tråden


GiLLo

Recommended Posts

Hur mår du?

Är det bra eller dåligt pga kanske en stor förlorad pott eller ett massivt winningstreak kanske?

Skriv här hur dagsformen är!

 

 

 

Jag mår hur bra som helst eftersom jag spelade totalt ut en kille som var ultratight, raise -> ta in blindarna etc etc : )

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mår utan tvekan bäst på detta forumet just nu.

Sitter i dominkanska republiken och slappar efter en god middag, wlan på hotellet för den som undrar vad jag gör på internet.

 

Är här för att kitesurfa och slappa så mkt som möjligt, är här lite över en månad. Har dock inte lirat någon internetpoker då jag tänkte ta lite paus (utan att på något vis har gått dåligt i pokern nyligen) och samtidigt är wlanet lite labilt så det är lika bra det.

 

Dock har det inte blåst på två dagar men som tur är har man lite skönlitterärt samt några pokerböcker med sig (har precis läst 7-stud for Advanced players)

 

Manjana!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringspoker måste vara det mest frustrerande någonsin... på floppen sätter man en triss (har 66 på handen) går all in eftersom alla har checkat, och får syn av en, tänker: Ja! Där fick jag dom där 3k.. Och killen visar upp AQ spader och på turnen kommer.......tadamm.... en spader! Sunkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mår inte så bra. Var ute igår en sväng på nöjesetablisemangen i Linköping. Sitter på jobbet och det känns som att jag fått en puck i pannan. Körde igång pokerklienten när jag kom hem igår till råga på allt. Jag brukar dock alltid gå +/- 0 på fyllan, igår var inget undantag. Synd bara att jag alltid får chatten avstängd eftersom jag på fyllan bara skriver på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade tagit in liten paus från poker för att läsa startegi och dylikt men nu verkar jag hittat tillbaka. Om jag inte hade varit hungrig nu så hade allt varit bra. Åker på språkresa till Nice om nån vecka och jag undrar hur det kommer gå då jag inte läst ett ord franska.

 

Så 6/10 på "må bra"-skalan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man vill aldrig, men när man inte heller behöver ås vill man verkligen inte. Men jag behöver nog lite.

 

Kom ihåg för några månader sedan när jag satt på irc chatten och diskissionen var om du skulle gå till skolan eller ej. Argumentet för var att du skulle kunna få ett jobb och tjäna lite pengar. men vet inte riktigt vad jag ska säga nu. Tror skolan är bra endå. Det jobbiga är att ta sig dit, sen är det ju bara att sitta där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...