Gå till innehåll

Party bugg eller bara dålig sajt??


Vegas2006

Recommended Posts

Brukar multitabla NL5/10 o 10/20 på party, idag när jag spelade är de en kille som köper in för minimum går all-in varje gång han har en hand o någon höjt innan. Om han vinner försvinner han för att blixtsnabbt komma tillbaka med minimum igen. Har aldrig vart med om att man får ta pengar från bordet i poker, i verklig poker eller internet poker. Skall det vara så här? Killen förstör ju alla möjlighet till spekulativa pf syner osv. blir inga stora potter heller =( Ok, om nån tomte vill köpa in för minimum o chansa, men sätta det i system så här är ju en annan sak.

 

Skall det vara så här på party? i så fall är det hög tid och byta sajt!

 

edit/ för och göra det riktigt bra spelar han förstås alla 5/10 bord för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns massor av sajter som du inte kan köpa in igen för mindre än vad du lämnade bordet med.

 

Mig veterligen är det så på Party också, men det kanske har ändrats (ja, tydligen).

 

På samma sajt ja, men det är ju en smal sak att logga in på ett annat skin, ofta med annat nick också... Så i praktiken är det tillåtet även på alla andra sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På samma sajt ja, men det är ju en smal sak att logga in på ett annat skin, ofta med annat nick också...

 

Nja tex på prima så får man bara ha ett nick på nätverket så vitt jag vet. Borde väl stoppa de flesta i vart fall. Det samma gäller fulltilt (som iofs inte har några skin o som sagt pokerstars) Det är väl dessa som bla är konkurrenter till Party och man kan tycka att dom inte medvetet vill vara sämre iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja tex på prima så får man bara ha ett nick på nätverket så vitt jag vet. Borde väl stoppa de flesta i vart fall. Det samma gäller fulltilt (som iofs inte har några skin o som sagt pokerstars) Det är väl dessa som bla är konkurrenter till Party och man kan tycka att dom inte medvetet vill vara sämre iaf.

 

Hur skulle det kunna stoppa någon där?

Om en kille kliver in på 5/10NL på bet365 tex och dubblar upp så kan han ju bara logga ut och logga in på nordicbet eller något annat av primas 150skins och köpa in min igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle det kunna stoppa någon där?

Om en kille kliver in på 5/10NL på bet365 tex och dubblar upp så kan han ju bara logga ut och logga in på nordicbet eller något annat av primas 150skins och köpa in min igen.

 

Utgick från att man med samma nick inte kan göra som du säger, hur som helst har jag aldrig sett någon göra det. Men på party händer de ju hela tiden däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...