Gå till innehåll

Detta måste väl ändå va en syn lr?


Recommended Posts

Seat 1: nhfuggdiewp (4925 in chips)

Seat 2: Glenn Fidich (4805 in chips)

Seat 8: HERO (1910 in chips)

Seat 9: rjobi (1860 in chips)

nhfuggdiewp: posts the ante 25

Glenn Fidich: posts the ante 25

HERO: posts the ante 25

rjobi: posts the ante 25

Glenn Fidich: posts small blind 200

HERO: posts big blind 400

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO [7s 7c]

rjobi: folds

nhfuggdiewp: raises 800 to 1200

Glenn Fidich: folds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, syn är det sista alternativet.

Det är all-in eller fold isf.

Varför ska du spara 685?

Perfekt läge att dubbla och lägga sig på en fin andra plats inför ITM-spelet. Du är inte uppe mot ett högre par iaf. (tror jag)

All-in!

Lite senare: -Jo, men den info. jag har nu.

Beror lite hur spelet varit tidigare.

Tufft läge :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är ju helt enkelt exakt hur muppig du bedömmer att Fi är mtp att han standardhöjer och inte pushar. Det vackraste i den här handen vore ifall Glenn Fidich straffade fisken genom att pusha. Problemet är ju dock att Fi förmodligen är så extremt dålig att han inte fattar att han då måste vika AK exempelvis.

 

Aja, det var inte det som var frågan.

 

Push eller fold är ju superstandard. Syn går jättebort om inte Fi är den sämsta spelaren ever, han måste ju syna en push från hero med ATC oavsett flop.

 

Anyway så är jag faktiskt inne på eurys linje här. Jag har inte SNGPT på den här datorn tyvärr men jag tror inte jag vill syna här faktiskt. Värdet av att vara först in i nästa (eller nästnästa hand) är IMHO för stort. Men jag kan mkt väl ha fel.

 

F.ö. så har Fi en HD och inte en hand och den HDn är garanterat bredare än att vi som bäst har en coinflip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe roligt o se att ni har en HD på spelare men ni har ingen "HD" över hur pass bra spelare ni tror de är utan förutsätter att de går i sängs med SNGPT varje kväll. EV- deluxe versionen säger jag. 9 av 10 som jag söker på i sharkscope har -roi. De är ubertomtar allihop, ni får behandla dem som det o göra moves som kan te sig korkade för folk som läst en bok men..äh orkar inte skriva mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe roligt o se att ni har en HD på spelare men ni har ingen "HD" över hur pass bra spelare ni tror de är utan förutsätter att de går i sängs med SNGPT varje kväll. EV- deluxe versionen säger jag. 9 av 10 som jag söker på i sharkscope har -roi. De är ubertomtar allihop, ni får behandla dem som det o göra moves som kan te sig korkade för folk som läst en bok men..äh orkar inte skriva mer.

 

Vad vill du ditt jävla äckel?

 

Du förespråkar en Stop N Go för 700 marker i en pott som blir 4000, och har mage att tro att du förolämpar oss med hjärna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men försök komma med nåt förbannat jävla argument då?

Du maler på som en kuslig alzheimerssjuk ungjävel, det är som att läsa ett jävla heroinrus, och så förväntar du dig att man ska ta dig på allvar?

Lägg därtill att du tror du kan ha attityd.

 

Exakt vad försökte du säga med det där inlägget innan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe roligt o se att ni har en HD på spelare men ni har ingen "HD" över hur pass bra spelare ni tror de är utan förutsätter att de går i sängs med SNGPT varje kväll. EV- deluxe versionen säger jag. 9 av 10 som jag söker på i sharkscope har -roi. De är ubertomtar allihop, ni får behandla dem som det o göra moves som kan te sig korkade för folk som läst en bok men..äh orkar inte skriva mer.

 

Jag försöker verkligen förstå den här smörjan.

 

Vem pratar om hd?

Det vore väl högst orimligt om inte 77 är knapp favorit mot hans hd?

Och vadå "HD" över hur bra någon är?

Och vadå SNGPT hos fi?

 

Försöker du fortfarande försvara din hjärndöda Stop n Go?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du förutsätter att alla kan odds osv, tro mig, det kan inte alla. De tittar på sina kort, de tittar på brädet och har de inget så foldar de. Jag VET att det finns sådana spelare och det gör att vi vinner denna handen lite oftare om vi bara syn-pushar. Sen om du vägrar tro att det finns såna idioter så är det din förlust. punkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha ha ha, Eurytmech maste ha sand i vaginan i denna post. Gulligt att fran INGENSTANS borja forolampa folk. Det marks att Grundskolan gatt at helvete efter -95.

 

Ah, här har vi en stor utmanare.

 

1. Jag är fortfarande man

 

2. Du stavar mitt nick fel

 

3. Du tror att fånig South Park-lingo bör användas i vardagligt språkbruk

 

4. Jag förolämpar en person då denne med mycket svårt sargad uttrycksförmåga gör sig lustig över att jag är smartare än denne, och personen i fråga fortsätter att stenhårt hävda att hans ohyggligt dåliga strategiförslag är något att ha.

 

5. Jag spenderade inte många år i grundskolan efter -95

 

6. Du är bevisligen MacDaddys nya gimmickkonto

 

Martin, jag vet inte exakt hur lågt MacDaddy spelar, men den typen av spelare är ohyggligt sällsynta. Och i vilket fall behöver vi få ganska stor vikprocent på flop för att allvarligt ändra vårt ICM-värde jämfört med prefloppush.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...