Gå till innehåll

DVD-Inspelning EPC 2007


grebban

Recommended Posts

Hej alla pokerspelare!

 

Hoppas alla är laddade inför EPC som snart är på gång.

Efter en effektiv kontakt med Grebban som står som arrangör för turneringen i samarbete med 24hPoker.com kan vi med glädje presentera ett spännande och roligt projekt tillsammans.

 

Nu får ni spelare som ännu inte tagit plats på någon stor världsturnering chansen att synas, se er själva och era motståndare vid bordet spela på en exklusiv dvd - producerad av Mmbop design&produktion.

 

Denna DVD kommer att spelas in vid eventet i Grebbestad den 23-25 mars 2007 och kommer ha samma upplägg som ESPNs upptagning utav WSOP.

Vi kommer alltså att följa ett "TV-bord" turneringen igenom där nya spelare roteras in i takt med att folk åker ut.

I lokalen kommer även flygande kameror finnas för att ta upp action vid de övriga borden samt fånga intervjuver av er spelare.

Detta kommer sedan tas med tillbaka till vår studio för redigering och grafiska pålägg.

 

Dessutom söker vi 2 stycken duktiga pokerteoretiker, dessa 2 personer kommer att agera kommentatorer och ska kunna ge rejäla kvalitéts analyser samt våga plocka fram sågen emellanåt.

Samt att vi söker 2 dealers som vill byta av varandra på detta TV-bord under helg.

 

Tips eller intresseanmällan kan ni lämna i tråden: DVD-Inspelning EPC-07, på pokerforum.nu eller på prosharks.se. Och där ligger det under liveturnering/pokerturnering.

 

DVDn kommer endast kunna köpas under eventet samt förbeställning via vår hemsida http://www.mmbop.se/EPC07 från och med tisdagen den 13/2. Priset kommer att ligga på 400 kr vid beställnig på plats och 349 kr vid förbeställning.

Alternativen på förskottsbetalning kommer att finnas på vår hemsida. Vid köp på plats så sker betalningen kontant eller som postförskott när du tar emot

ditt exemplar.

Eftersom svensklagstiftning ser ut som den gör så kommer denna produktion vara extremt diskret emot arrangörer och er spelare, detta gör även att vi ej kan

sälja detta som tv-produkt utan endast som dvd för er spelare som deltagit. Vi måste tyvärr även censurera saker som kan påverka arrangör, spelare eller

lokal negativt. Detta är för att detta inte ska innebära någon som helst risk att genomföra detta!

Vi hoppas att alla kommer tycka att detta är en jättekul grej och att vi ses den 23 mars i grebbestad!

Har ni några frågor angående detta? kontakta mig via e-mail nedan.

 

 

Hälsningar

Christofer Hansson

Mmbop Design & produktion

christofer@mmbop.se

 

I samarbete med ”Grebban” / 0730-56 99 99

GrebbestadEvent@telia.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ställer ni för krav på dealern? Utbildning?

Får dealern nått för besväret? Mat o husrum?

 

Eftersom jag inte har råd att vara med och spela, men gärna vill uppleva stämningen på en stor pokerturnering, vore detta perfekt.

 

Tjenare.

 

Har vidarbefodrat din fråga till ansvariga för filmteamet. PM`a mig gärna ditt telnummer, eller maila mig detta.

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ställer ni för krav på dealern? Utbildning?

Får dealern nått för besväret? Mat o husrum?

 

Eftersom jag inte har råd att vara med och spela, men gärna vill uppleva stämningen på en stor pokerturnering, vore detta perfekt.

 

Nej tyvärr kommer det just nu ej att vara ersättning för detta. Då det nu söks efter frivilliga som vill vara med om en enorm upplevelse och få med sig en bit pokerhistoria från första parkett :lol:

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Det låter ju häftigt,"Tv-bord" ,flygande kameror och allting....

Hur kommer ni att få se vad var och en har för kort,kommer "tv-bordet" att ha glasskivor som dom har på dom "Stora" Tv-turneringarna?

 

Och så funderar jag på en sak till.

Om man betalar in pengar för dvd´n och om farbror polisen skulle komma och avbryta hela turneringen(så att det inte blir någon film),det är väl inga problem att få tillbaka sina pengar då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och så funderar jag på en sak till.

Om man betalar in pengar för dvd´n och om farbror polisen skulle komma och avbryta hela turneringen(så att det inte blir någon film),det är väl inga problem att få tillbaka sina pengar då?

 

Jag hade gärna betalt de pengarna för att ha tillslaget på film. OM det blir ngt tillslag lär det ju gå till historien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Det låter ju häftigt,"Tv-bord" ,flygande kameror och allting....

Hur kommer ni att få se vad var och en har för kort,kommer "tv-bordet" att ha glasskivor som dom har på dom "Stora" Tv-turneringarna?

 

Och så funderar jag på en sak till.

Om man betalar in pengar för dvd´n och om farbror polisen skulle komma och avbryta hela turneringen(så att det inte blir någon film),det är väl inga problem att få tillbaka sina pengar då?

 

Hej!

 

Det låter ju häftigt,"Tv-bord" ,flygande kameror och allting....

Hur kommer ni att få se vad var och en har för kort,kommer "tv-bordet" att ha glasskivor som dom har på dom "Stora" Tv-turneringarna?

 

Och så funderar jag på en sak till.

Om man betalar in pengar för dvd´n och om farbror polisen skulle komma och avbryta hela turneringen(så att det inte blir någon film),det är väl inga problem att få tillbaka sina pengar då?

 

Hej!

 

Det är faktiskt lika häftigt som det låter och du har helt rätt, det sitter kameror under bordet som tar upp korten när du placerar dom på glasskivan.

 

Ang. tillslag så är det också som du säger inspelningen avbryts och vi kan inte leverera någon produkt, självklart får ni tillbaka era pengar.

 

Vidare så kan polisen gärna få köpa en dvd ur underhållningsperspektiv, men produktionen kommer att göras på så sätt att den på nått sätt inte avslöjar lokal eller arrangör. Med andra ord så kan turneringen spelas i Riga eller dylikt.

Tilläggas bör väl att denna DVDn endast kan beställas utav forumanvändare och deltagare i turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej alla pokervänner!!

 

Tänkte att jag lägger en liten "blänkare" här i deras tråd, då det just nu går ryckten om att dom har ställt in detta........

 

Ja, jag är lika förvånad som du, men jag själv fick veta detta bara för 30 min sedan genom en annan tråd på nätet.

Dock är detta inte bekräftat av ngn, och hoppas att få dementerat/bekräftat under dagen, och jag återkommer med info så snart jag kan.

 

Anledningen till det hela att killen som hade hand om detta slutade på företaget för ngr veckor sedan, och den nya http://www.mmbop.se/EPC07 ej har hört av sig till mig, så jag vet inte mera än vad ni vet just nu.....

 

Men personligen hoppas jag på att detta skall lösas, så bombardera dem inte med mail redan nu om återbetalning av redan gjorda betalningar, utan invänta info från mig.

Lovar att komma med detta så fort jag vet ngt mera.....

 

Som sagt, just nu vet jag inte mera än vad du vet, men snart gör jag detta!!!

 

/Grebban

0730-569999

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just för ngr minuter sedan har jag fått veta att bolaget wwww.mmbop.se har ställt in "TV-inspelingen" av EPC 2007. Förklarning:

Jag har haft en kontakt med Christoffer på detta företaget, men det är som så att han slutade för ca: 2-3 veckor sedan och lämnade över detta till Rickard, F på mmbop.se.

Efter att Rickard fick detta uppdrag har han inte kontaktat kontaktat mig, utan jag fick veta allt detta inom en tråd på wwww.prosharks.se

 

Detta fick jag slltså veta för kanske ngn timme sedan, men efter att ha jagat upp denna nya person på detta företag som heter Rickard, F på wwww.mmbop.se i Sth så låter han meddela förlajnde:

 

pga av dåligt med förhandsbokningar ansåg vi att detta inte var något att lägga våran prioritet på.

 

Ni får alla ursäkta mig, men detta är ngt som jag inte har vetat om före nu, och jag hoppas verkligen att ni kontaktar detta företag om ersättning för era förbeställda skivor, och hoppas att ni får pengar tillbaka. (richard@mmbop.se)

Jag kommer nu att gå ut på deras samtliga trådar och uppmana alla att göra detta omgånde, då jag inte anser detta företag som seriöst.

OCH JAG BEKLAGAR VERKLIGEN ATT JAG "GREBBAN" LÄT ER TRO ATT DETTA FÖRETAG VAR ATT LITA PÅ, Det kommer dock på plats att komma en utförlig information om vad och varför detta har hänt.

Och varför denna: richard@mmbop.se ej kontaktat Er.

 

Och det som jag nu vekligen behöver hjälp med är att ni alla skriver till nedan mailadress om vad ni tycker och tänker om deras betende bara dagarna före europas störrsta liveturnering:

 

richard@mmbop.se

 

Då detta företag Ej kommer att anlitas av mig i framtiden, och jag kommer ej heller att rekomendera deras tjänster då jag till nästa evenevang i sommar och höst kommer att ha ett mycket bra företag för denna tjänst.

 

Det jag nu hoppas från Er alla att jag har all Er förståelse för detta, och att jag är lika förvånad som du är.

 

JAG ÄR JÄTTELEDSEN FÖR DETTA, MEN BARA ETT PAR DAGAR FRÅN TURNERING KLARAR JAG INTE LÖSA DETTA!!!

 

Det enda jag önskar från Er är att ni förstår hur besviken jag är på detta företag, samt hur ledsen jag är för Eran del. Och jag lovar att detta skall aldrig hända en gång till, jag lovar...... Sorryyyyy............ ;((((

 

/Grebban ;)))

Förlåt ;!!

0730-569999

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...