Gå till innehåll

På jakt efter fantasy-art


Myssion

Recommended Posts

Söker bra fantasykonstnärer. Jag gillar stilen á la Louis Royo, Boris Vallejo och Lorenzo Sperlonga, men det är mycket brudmotiv. Inte för att jag har något emot brudar, men jag är ute efter lite andra motiv också, bl.a. drakar, fältslag, diverse krigare etc. Helst ej svartvitt/blyerts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp. Nog är du ifrån teckomatorp, alltid.

Har du t-shirtar med vargar på till vardags, möjligtvis? ;)

 

Nej, de sparar jag till helgen.;)

 

Men seriöst, det är ju inte ens i närheten av samma subkultur...:roll: Hade en granne förut som alltid gick runt i vargtröja, han var utvecklingsstörd och inte ett dugg intresserad av fantasyart.8-)

 

http://www.deviantart.com finns det mesta inom all slags art, Fantasy inräknat.

 

Dessutom har dem ju en Shop där man kan köpa hem affischer och tavlor av verken som folk har lagt upp.

 

Ty, får kika där lite. Man brukar alltid kunna hitta guldkorn på sådana sajter om man orkar leta runt lite.

 

Hade varit najs om någon kunde namedroppa lite så att det blir lättare att sortera/söka när man googlar runt

 

 

Lol, den sista bruden i bildserien var jävligt pittögd. Eller det kanske också är någon slags fetisch för Hoffen?

 

Men vem är du?? Gå och kolla dig i spegeln så ska du se hur dina ögon ser ut från den vinkeln. Förhoppningsvis är dina ögon vinklade något utåt, vilket leder till att det bortersta ögat kommer att blotta mer ögonvita än det hitersta. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vem är du?? Gå och kolla dig i spegeln så ska du se hur dina ögon ser ut från den vinkeln. Förhoppningsvis är dina ögon vinklade något utåt, vilket leder till att det bortersta ögat kommer att blotta mer ögonvita än det hitersta. 8-)

 

Riktigt, men bristen av ögonvita på det bortersta ögat på just den här bilden var ganska iögonfallande. Fast är man ”pittögdhetsfetischist” så är man väl antar jag. Ta på dig vargtröjan och mys lite i soffan nu så kan frugan hålla ena ögat på avkomman och det andra på tv’n – samtidigt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...